iPhone 4S Hakkında bilgisi olan var mı?

Sponsorlu Bağlantılar

Uruloki

Uruloki

Üye
99solar olan 8 gblik iphone 4 apple ın sitesinde bile 199dolardan sprint sözleşmeli olarak yazıyor yani en aşağı

----------Eklendi @ 23:51:52 ---------- Yazıldı @ 23:48:10 ----------

çamura yat demi doğrudur ben ekran görüntü ile koyacam bunları serdarda şahittir tamam mı insan hala daha konuşuyorsun ayıp
 


EroL

EroL

Emekli Yönetici
Yıl sonuna doğru geldiğinde görecez ne kadar olduğunu
 
Uruloki

Uruloki

Üye
bence yine iphone 4 fiyatları ile gelecek çünkü dönüp baktığımızda apple ın aynı şeyi yaptığını 3 telefondada gördük ee o zaman iphone 4 ucuzlar 1300tl seviyesine düşer 4s 2000 tl üzerinde çıkar 3gs 700tl filan olur
 
61semih

61semih

Üye
galaxy note yı ıyı ıncelemek lazım kalem ekran cozunurlugu vs ;)
 
pRime.

pRime.

Üye
Tabiki öyle hepsi kontratlı ama diğer modellere göre daha uygun :)Yanlış anlaşılmasın 99 dolar olan İphone 4 8 gb'lık modeli...Yani bugünden itibaren İphone 4 peşin fiyatlarıda %15 - 20 arasında düşüşe geçebilir...Valla doğrusunu söylemek gerekirse fiyat konusunda kafam biraz karıştı... daha önceki yurt dışı modelleri pahalıydı bu sefer ucuz sanırım Türkiyede'de böyle olacak gibi yani açıklamalar bunu gösteriyor...
Iphone 4'ün 8 gb'lık modeli yok ki?
----------Eklendi @ 10:54:25 ---------- Yazıldı @ 10:41:02 ----------Bu cihazın beni en etkileyen tarafı kullandığı chipset oldu. Düşünsenize ipad 2 gücü cebinizde. Piyasadaki tüm androidlerden de güçlü bir cihaz çünkü kullandığı grafik kartı tüm androidlerden iyi olmakla beraber telefona hızını veren etkenlerden de biri. Donanım hızlandırmanın doruklarını yaşatacak bu cihaz.

----------Eklendi @ 11:01:11 ---------- Yazıldı @ 10:54:25 ----------

Boyutuna göre ekran çözünürlüğü gayet yüksek. Unutmamak lazım galaxy note'un ekranı 5.3. Ona göre çözünürlük gerekecektir bide ekran çözünürlüğü sürekli değişince uygulamalarda oyunlarda çözünürlük sorun oluyor.
 

sarimakas

Üye
ayrıntılı bilgi burada
 
pRime.

pRime.

Üye
tanıtım videosu:
[video=youtube;SFfm2uQbaLM]http://www.youtube.com/watch?v=SFfm2uQbaLM&feature=player_embedded[/video]

kamerayı biraz şişirmişler o kadar da iyi bir kamera olacağını sanmıyorum ama 1080p çekmesi güzel bişey.
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
tanıtım videosu:
[video=youtube;SFfm2uQbaLM]http://www.youtube.com/watch?v=SFfm2uQbaLM&feature=player_embedded[/video]

kamerayı biraz şişirmişler o kadar da iyi bir kamera olacağını sanmıyorum ama 1080p çekmesi güzel bişey.

Ben kamera daha iyi olabilir diyorum videodan tam bile anlasılmıyo bence.
Çünkü resim ve video isleme güce gpu ve diger donanımlarla dogrudan orantılı ve 7 kat daha iyi performans verirse harika bir performans çıkar ortaya.

Ekran tasarım ve çözünürlük gibi seyler degismesede donanım çok çok iyi en iyi durumda tartısmasız.
5 gelicek mi peki tam bi bilgim yok?
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
böyle olacağı belliydi zaten nasıl ki 3G den sonra 3GS çıktı şimdide 4 ve 4S oldu 2012 nin bu aylarındada 5 çıkar 2013 tede 5S çıkar çünkü appleın stratejisi zaten bu senede 1 telefon diğer seneyede o telefonun güncellemesi böyle gidiyor..

----------Eklendi @ 13:07:02 ---------- Yazıldı @ 13:03:22 ----------

şu varki her güncelleme(speed) telefona kayda değer yenilikler koyuyorlar hatta 4S çıkması benim için çok iyi oldu eğer 5 çıksaydı hemen almak isteyecektim ama bu durumda 2013 e kadar gönül rahatlığıyla N8 imi kullanabilirim abisinin yokluğunu bana 1 sene daha hissettirmeyecektir benim bebbeem =D
 
  • Beğen
Tepkiler: pRime.
Uruloki

Uruloki

Üye
serdar ucuz model denilen cihaz ip4 8 gb işte bu da yeni çıktı sözleşme fiyatı 99 dolar 4s ise 199 dolardan başlıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: pRime.
pRime.

pRime.

Üye
alacak olsam yine 4s alırım iphone 4'ten 2 kat güçlü
 
Uruloki

Uruloki

Üye
3 kat mı sadece oyunlarda 7 kat daha hızlı
 

ArMaGeDdOn_87

Üye
arkadaşlar cihaz gzl ama bi kaç önemli eksiği var bakalım rakiplerini geçebilcekmi?apple ın sitesinden batım bluetooth 4.0 falan diyo bu konuda bilgisi olan var mı ?sizce şu anda rakipleri olan sg2 ve htc sensationu geçebilirmi?bu aradada iPhone 4s' in çıkşıyla biizm N9 iyice söndü galiba :)
 

Revengeful

Emekli Yönetici
O fiyatlar Türkiye için geçerli değil.
 
Uruloki

Uruloki

Üye
mert tr içinde geçerli onlar sözleşmeli satış fiyatları 199 dolardan başlıyor ki iphone 4 ün çıktığı fiyat yani sözleşmeli fiyatlar ile gelecek yani yakın olacak ve serdar ne 2 katı hacı yanlış mı basıyorsun sırf çekirdek e bakmıcağını biliyorsun değil mi çünkü canlı olarak gadget den izledim ve onlarda yazdı sırf oyunlarda 7 kat e sonra işlemci çekirdeğine bakmıcaz çünkü ipad2 ile ipad karşılaştırılmasında ipad2 denilenin üzerinde bir performans veriyor

----------Eklendi @ 15:24:10 ---------- Yazıldı @ 15:21:08 ----------

ve bt4 olduğu da doğrudur bu arada nfc desteklemiyor yazıyor fakat bt4 zorunlu olarak desteklediği için apple sonradan bir güncelleme ile getirebilir bunu
 
  • Beğen
Tepkiler: El~PisToLeRo
pRime.

pRime.

Üye
işlemciden söz ettim grafik olarak 7 kat güçlü olduğunu biliyorum hasan.
 
Uruloki

Uruloki

Üye
hacı bak ne dicem sırf çekirdek sayısına bakma bunu veri yolu hızı var cahce bellekleri var yine cahce bellek hızları var sonra ram hızları var bunuda katmak lazım ama değil mi ki ipad ile ipad2 benchmark sonuçlarına bak anlarsın zaten beni esas heyecanlandıran sadece 4s de olan siri özelliği süper telefon sizinle konuşuyor resman fena br olay
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Türkiye fiyatı 2116 TL ile 2600 TL arasında olacağı söylendi.
 
Uruloki

Uruloki

Üye
tamam işte dediğim gibi ucuzlama yok standart politika yine çıktı 4 çıktı 3gs ucuzladı şimdi 4s çıktı 4 nin ucuz veriyonu çıktı yani standart politika belkide hiç bir zaman iki telefon aynı anda çıkarmıcak apple hatta bir sonra ki model iphone 5 olabilir ve ya 4g yaygınşlaşınca 4gs olabilir yani dimi
 


Üst Alt