EFG_07
Üye
arkadaşlar operatör ile 2 yıl kontrat imzalayıp en az 199 dolardan fiyatının başlayıp 199 dolar peşinat ödedikten sonra 2 yıl kontratlı olarak aylık para ödeyerek satıldığı belirtilmiş yani iş 199 doları verdikten sonra başlıyor 2 yıl boyunca aylık ayrıca para ödeyeceksin ancak şu bir gerçek ki ülkemizde yüzde 48 lik verginin yanı sıra gümrük vergisi , ötv , ver sorma vergisi derken fiyatlar uçuyor , düşünün daha ithalatçının karını eklemedim oradaki 199 dolarlık peşinat bile burada kim bilir ne kadar olacak , ki bence o kadar büyük paralar verip telefon almak bence akıl işi değil ondan daha iyi özelliklere sahip daha ucuz çok kaliteli telefonlar mevcut tabi zevkler ve renkler tartışılmaz...
