
Hiç bir yenilik yok.
Apple şöyle iyi böyle iyi , herşeyin yenilikçisi 1 numara diyen iFan'ları güzelce susturabilecek bir cihaz olduHiç bir yenilik yok.
iPhone'cu mu Nokia'cı mı ne idüğü belirsiz arkadaşlara söylüyorum Google Ekim'in 11'inde Android'in yeni sürümünü tanıtıyor. Dehşet cihazlar duyurulabilir o etkinlikte. Ha ayrıca bu arada iphone öyle iyi böyle iyi deyip iPhone alıncada jailbreak peşinde koşanlara gülüyorum![]()

Yenilik mi yok?
Git bi ipad 2 kullan ve kösene çekilip utan gel.
arkadaşlar doları bosverin türkiyeye gelince fiyatı ne olcak tahminen tl cinsinden ?

Samsung Galaxy Note, git ve yenilik gör![]()
