Symbian^3 NASIL okunuyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tamcoskun

tamcoskun

Üye
    Konu Sahibi
Symbian^3 NASIL okunuyor
Cahilliğimi bağışlayın arkadaşlar, Symbian ile 3 arasındaki işaret nasıl okunuyor,
Şimdiden teşekkür ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: SilentOne


PriZm

PriZm

Üye
o okunmuyor:D

"Simbiyan 3" diye okunuyor:)
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
"Simbiyan üç" diye okunuyor.

Aradaki işaret okunmuyor :)
 
SilentOne

SilentOne

Üye
hiç bole soru soran birini düşünmezdim ama helal olsun bilmek ayıp deqil bilmemek ayıp
 
polluxea♪

polluxea♪

Üye
​işaret okunmuyo kardes 'simbiyan üç' olarak okunyo :)
 
slant1111

slant1111

Üye
Artık 'anna' :P
 
polluxea♪

polluxea♪

Üye
anna eskidi ''belle'' :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Cane®
nadir_89

nadir_89

Üye
o işaret üs olarak kullanılır normalde symbian üzeri 3 gibi :) ama sen symbian 3 diye oku matematik formülü değil sonuçta :)
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
bilmek ayıp değil, öğrenmemek ayıp:) olacaktı:)
 
caphuscha

caphuscha

Üye
Cahilliğimi bağışlayın arkadaşlar, Symbian ile 3 arasındaki işaret nasıl okunuyor,
Şimdiden teşekkür ederim.

kabus, bilgisayar başında oturmaktan oluşan basur,cinnet,saplantılı bağımlılık şeklinde de okunabilir. algı meselesi bence.
 
spartuas

spartuas

Üye
:pro:
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Simbiyan Üç diye okunuyor kardeşim :)
 
Suyaka

Suyaka

Üye
-Hedef dosya (S^3) diskten okunamıyor. Lütfen servis sağlayıcınızla irtibata geçiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: -sunrise-
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt