Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Symbian^3 NASIL okunuyor
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tamcoskun
Üye
Konu Sahibi
Symbian^3 NASIL okunuyor
Cahilliğimi bağışlayın arkadaşlar, Symbian ile 3 arasındaki işaret nasıl okunuyor,
Şimdiden teşekkür ederim.
PriZm
Üye
o okunmuyor
"Simbiyan 3" diye okunuyor
.eRCaN.
Üye
"Simbiyan üç" diye okunuyor.
Aradaki işaret okunmuyor
SilentOne
Üye
hiç bole soru soran birini düşünmezdim ama helal olsun bilmek ayıp deqil bilmemek ayıp
polluxea♪
Üye
​işaret okunmuyo kardes 'simbiyan üç' olarak okunyo
slant1111
Üye
Artık 'anna' :P
polluxea♪
Üye
anna eskidi ''belle''
nadir_89
Üye
o işaret üs olarak kullanılır normalde symbian üzeri 3 gibi ama sen symbian 3 diye oku matematik formülü değil sonuçta