hadi be ne 12si sende buyuksın sen kesinEvet Merak Ettim Yaşça En küçük üyesi kim maxinin daha doğrusu benden küçük var mı Ben yaş 12 .D daha küçük var mı ?

Yok doğru diyo 12 yaşındahadi be ne 12si sende buyuksın sen kesin![]()

20 değilmiydi o yav9 yaşında üye görmüştüm.nicki "nabak la" idi![]()
yaş 9 falan diyordu .20 değilmiydi o yav
Yaşıtım var ama küçüğüm yok helard .c
Onla yetincez .DArtık panpayasıtın var sadece panpa
