telefonumu hackledım ama RomPatcher açılılmıyor...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
M. tAHA

M. tAHA

Üye
    Konu Sahibi
telefonumu hackledım ama RomPatcher açılılmıyor...
benden sanırım bagıs yapmamı ıstıyor. bunun kaçak bi yolu yok mu ????

resim url:
>
>
 


anılbaran

anılbaran

Üye
ne alaka kardesım bagı s yapmak fılan sen nası hackledın onu anlat

rom patcher ra grınce bı ekran goruntusu yolla buraya

olmassa baska bı 4 dklık bı hack yontemı va onu yaparız

----------Eklendi @ 00:35:01 ---------- Yazıldı @ 00:33:51 ----------

ayrıca dosya yınetıcısınde c/patches veya e/patches dıye klasor varmı
 
M. tAHA

M. tAHA

Üye
    Konu Sahibi
ne alaka kardesım bagı s yapmak fılan sen nası hackledın onu anlat rom patcher ra grınce bı ekran goruntusu yolla buraya olmassa baska bı 4 dklık bı hack yontemı va onu yaparız ----------Eklendi @ 00:35:01 ---------- Yazıldı @ 00:33:51 ---------- ayrıca dosya yınetıcısınde c/patches veya e/patches dıye klasor varmı
Benim telefon n97 mini ben saadece rofs2 dosyasıni değiştirdim forumda sadece hack diye bişey vardı onu yaptım. O dosyalar yok gözükmuyor

----------Eklendi @ 20:15:04 ---------- Yazıldı @ 20:14:05 ----------

Benim telefon n97 mini ben saadece rofs2 dosyasıni değiştirdim forumda sadece hack diye bişey vardı onu yaptım. O dosyalar yok gözükmuyor
görüntüyü nasıl alacam bilmiyorum maleşef

----------Eklendi @ 20:18:55 ---------- Yazıldı @ 20:15:04 ----------

Benim telefon n97 mini ben saadece rofs2 dosyasıni değiştirdim forumda sadece hack diye bişey vardı onu yaptım. O dosyalar yok gözükmuyor ----------Eklendi @ 20:15:04 ---------- Yazıldı @ 20:14:05 ---------- görüntüyü nasıl alacam bilmiyorum maleşef
http://www.maxicep.com/s60v5-cfw-modifiye-fw-bolumu/n97-mini-rm-555_30-0-004-sadece-hack-test-edildi-532764.html burdan hackjedim
 
anılbaran

anılbaran

Üye
hımm kardesım sen yanı cfw attın cıhazı sadexe hack yapılımıs bı cfw hımmm valla onu kım paylastıysa forumda ona sorcan o konuuyu kım actıysa


ayrıca sana tavsıyem sadecece hack ıse orgınal fw ye don

altta verdıgım konu 3 gunden berı mevcut sertıfıfka olmadan hack programı yukluyon 5 dk da bıtıtyo oyle flash atmaya gerek yok


http://www.maxicep.com/symbian-s60v...rdine-son-direk-hack-eylul-2011-a-547695.html
 
M. tAHA

M. tAHA

Üye
    Konu Sahibi
hımm kardesım sen yanı cfw attın cıhazı sadexe hack yapılımıs bı cfw hımmm valla onu kım paylastıysa forumda ona sorcan o konuuyu kım actıysa ayrıca sana tavsıyem sadecece hack ıse orgınal fw ye don altta verdıgım konu 3 gunden berı mevcut sertıfıfka olmadan hack programı yukluyon 5 dk da bıtıtyo oyle flash atmaya gerek yok http://www.maxicep.com/symbian-s60v...rdine-son-direk-hack-eylul-2011-a-547695.html
Evet bunu gördüm de simdi yükedigim programlar gidecek falan bir daha uğraşmak istemedim
 
anılbaran

anılbaran

Üye
yoo hıc bı prgram gıtmeyecek kı kardesım
 
anılbaran

anılbaran

Üye
gomulmus cunku ondan diyom sen bence orginal fw ye dön yeni cıkan hackı yap derim ama karar senin bu arada rom patcher ı ac ve ekran görüntüsü yollarmısın best screnn snap programı ile forumda arat dostum
 
M. tAHA

M. tAHA

Üye
    Konu Sahibi
gomulmus cunku ondan diyom sen bence orginal fw ye dön yeni cıkan hackı yap derim ama karar senin bu arada rom patcher ı ac ve ekran görüntüsü yollarmısın best screnn snap programı ile forumda arat dostum
Tamam teşekkürler fotoyu koyarım
 
M. tAHA

M. tAHA

Üye
    Konu Sahibi
gomulmus cunku ondan diyom sen bence orginal fw ye dön yeni cıkan hackı yap derim ama karar senin bu arada rom patcher ı ac ve ekran görüntüsü yollarmısın best screnn snap programı ile forumda arat dostum
fotografları yukluyorum suan
 
anılbaran

anılbaran

Üye
beklıyomm

----------Eklendi @ 00:14:41 ---------- Yazıldı @ 00:13:14 ----------

sen bı bak c ye patches dıye klasor varmı
bıde e ye patches bak orda vamı
 
M. tAHA

M. tAHA

Üye
    Konu Sahibi
beklıyomm

----------Eklendi @ 00:14:41 ---------- Yazıldı @ 00:13:14 ----------

sen bı bak c ye patches dıye klasor varmı
bıde e ye patches bak orda vamı
hayır o klasörler yok

----------Eklendi @ 00:38:25 ---------- Yazıldı @ 00:31:35 ----------

resimleri konuda url olarak paylaştım baktın mı
 
anılbaran

anılbaran

Üye
dur tm halletcem 15 -20 dk ya halletcez bakalım :oke:
 
jeosalih

jeosalih

Üye
Yavrum bak sana defalarca anlattım ama değil mi nasıl yapacağını. O hack benim. Artı sen o konudaki rofs2 yi atmadınki tele. Benim son yaptığım paylaşmadığım rofs2 yi attın. Rompacherın yamalarını sana e:paches e at dedim ama yoksa bile kendin oluşturcaktın klasörü. Örnek olarak sana eski konunun linkini de verdim dimi orda yazanın hangisini yaptında çalışmadı? Sen yamasını yükleme sonra vay çalışmıyodu veya benden bahış istiyo de. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu diye sormazlar mı adama?

----------Eklendi @ 01:02:52 ---------- Yazıldı @ 01:00:19 ----------

Ve işlem bitti hackli orjinal v30 yüklü N97 Mininiz oldu....
Son olarak aşağıdaki linkten rompacherın yamalarını indirip Hafıza kartınızın ana dizinine atıyoruz.


al konumdan aynen kopyaladım. bunun neresi anlaşılmaz. indirdiğin klasörü hafıza kartına olduğu gibi atacan. neresini anlamadın ki? vallaha dellendim ya. bişey paylaştığına pişman etmeyin adamı.
 
anılbaran

anılbaran

Üye
ya sen sımdı su lınkten ındırdıgın rar dosyasını sag tıla masaustune cıkart
o dosyayı kopyala telefon hafızasına at olmazssa hafıza kartına at o klasorun adı degısırse attıktan sonra kucuk harflerle patches yaz o kadar bı den bakalım dostum :oke:

 
jeosalih

jeosalih

Üye
anılbaran sağolasın kardeş ama yapamaz o ya ümitsiz vaka. :islik
 
Symbianist

Symbianist

Üye
telden de dosya upload edebilirsiniz ha. dikkatinizi çekeyim de hani belki lazım olur.
bu arada patches klasörünü de oluşturur herhalde yav.
 
M. tAHA

M. tAHA

Üye
    Konu Sahibi
anılbaran sağolasın kardeş ama yapamaz o ya ümitsiz vaka. :islik
hakaretle eline ne geçti anlamadım. birincsi o konuda yazan bu dosyaları telefon haızasına atıyoruz ve hack tamamı ben yaptım c ye e ye hatta f ye bile o iki yamayı attım ama olmadı. sen orda patches diye klasör aç diye belirmediğinden onu düşünememiş olabilirm. evet bilmiyorum olabilir.

----------Eklendi @ 21:30:02 ---------- Yazıldı @ 21:24:42 ----------

yapar canım herhalde :)
teşekkürler deniyorum

----------Eklendi @ 21:35:45 ---------- Yazıldı @ 21:30:02 ----------

ya sen sımdı su lınkten ındırdıgın rar dosyasını sag tıla masaustune cıkart
o dosyayı kopyala telefon hafızasına at olmazssa hafıza kartına at o klasorun adı degısırse attıktan sonra kucuk harflerle patches yaz o kadar bı den bakalım dostum :oke:

teşekkür ediyorum patches diye klasörü oluşturup 3 yamayı attım ve çalıştı. sorun o dosyayı açmakmış. ben daha önce hiç hack yapmadıgımdan bunları bılmıyordum arkadas bana kızıyor ama patches klasörünü olştur demedi ondan yani teşekkür ediyorum sana
 
anılbaran

anılbaran

Üye
:rica: bız maxceıp uyelerı olarak yardım etmek gorevımız dostum tel ıle bı sıkıntı olursa pm atmanız yeterlıı olurcaktır :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt