Benim telefon n97 mini ben saadece rofs2 dosyasıni değiştirdim forumda sadece hack diye bişey vardı onu yaptım. O dosyalar yok gözükmuyorne alaka kardesım bagı s yapmak fılan sen nası hackledın onu anlat rom patcher ra grınce bı ekran goruntusu yolla buraya olmassa baska bı 4 dklık bı hack yontemı va onu yaparız ----------Eklendi @ 00:35:01 ---------- Yazıldı @ 00:33:51 ---------- ayrıca dosya yınetıcısınde c/patches veya e/patches dıye klasor varmı
görüntüyü nasıl alacam bilmiyorum maleşefBenim telefon n97 mini ben saadece rofs2 dosyasıni değiştirdim forumda sadece hack diye bişey vardı onu yaptım. O dosyalar yok gözükmuyor
http://www.maxicep.com/s60v5-cfw-modifiye-fw-bolumu/n97-mini-rm-555_30-0-004-sadece-hack-test-edildi-532764.html burdan hackjedimBenim telefon n97 mini ben saadece rofs2 dosyasıni değiştirdim forumda sadece hack diye bişey vardı onu yaptım. O dosyalar yok gözükmuyor ----------Eklendi @ 20:15:04 ---------- Yazıldı @ 20:14:05 ---------- görüntüyü nasıl alacam bilmiyorum maleşef
Evet bunu gördüm de simdi yükedigim programlar gidecek falan bir daha uğraşmak istemedimhımm kardesım sen yanı cfw attın cıhazı sadexe hack yapılımıs bı cfw hımmm valla onu kım paylastıysa forumda ona sorcan o konuuyu kım actıysa ayrıca sana tavsıyem sadecece hack ıse orgınal fw ye don altta verdıgım konu 3 gunden berı mevcut sertıfıfka olmadan hack programı yukluyon 5 dk da bıtıtyo oyle flash atmaya gerek yok http://www.maxicep.com/symbian-s60v...rdine-son-direk-hack-eylul-2011-a-547695.html
ben bunu denedım rompacher ı yuklerlerken bu dahili bir bilesen yüklenmiyor hatasını aldımyoo hıc bı prgram gıtmeyecek kı kardesım
Tamam teşekkürler fotoyu koyarımgomulmus cunku ondan diyom sen bence orginal fw ye dön yeni cıkan hackı yap derim ama karar senin bu arada rom patcher ı ac ve ekran görüntüsü yollarmısın best screnn snap programı ile forumda arat dostum
fotografları yukluyorum suangomulmus cunku ondan diyom sen bence orginal fw ye dön yeni cıkan hackı yap derim ama karar senin bu arada rom patcher ı ac ve ekran görüntüsü yollarmısın best screnn snap programı ile forumda arat dostum
hayır o klasörler yokbeklıyomm
----------Eklendi @ 00:14:41 ---------- Yazıldı @ 00:13:14 ----------
sen bı bak c ye patches dıye klasor varmı
bıde e ye patches bak orda vamı
aches e at dedim ama yoksa bile kendin oluşturcaktın klasörü. Örnek olarak sana eski konunun linkini de verdim dimi orda yazanın hangisini yaptında çalışmadı? Sen yamasını yükleme sonra vay çalışmıyodu veya benden bahış istiyo de. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu diye sormazlar mı adama?yapar canım herhaldeanılbaran sağolasın kardeş ama yapamaz o ya ümitsiz vaka.![]()

hakaretle eline ne geçti anlamadım. birincsi o konuda yazan bu dosyaları telefon haızasına atıyoruz ve hack tamamı ben yaptım c ye e ye hatta f ye bile o iki yamayı attım ama olmadı. sen orda patches diye klasör aç diye belirmediğinden onu düşünememiş olabilirm. evet bilmiyorum olabilir.anılbaran sağolasın kardeş ama yapamaz o ya ümitsiz vaka.![]()
teşekkürler deniyorumyapar canım herhalde![]()
teşekkür ediyorum patches diye klasörü oluşturup 3 yamayı attım ve çalıştı. sorun o dosyayı açmakmış. ben daha önce hiç hack yapmadıgımdan bunları bılmıyordum arkadas bana kızıyor ama patches klasörünü olştur demedi ondan yani teşekkür ediyorum sanaya sen sımdı su lınkten ındırdıgın rar dosyasını sag tıla masaustune cıkart
o dosyayı kopyala telefon hafızasına at olmazssa hafıza kartına at o klasorun adı degısırse attıktan sonra kucuk harflerle patches yaz o kadar bı den bakalım dostum![]()
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
