L ü t f e n y a r d ı m !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

lazrahil53

Üye
    Konu Sahibi
L ü t f e n y a r d ı m !
Arkadaşlar benim BlackBerry Curve 8520 Telefonum var uygulamalardan Facebook'a giriyorum yani telefonun kendi facebook'undan E-posta adresimi yazıyorum şifremi yazıyorum ve giriş diyorum karşıma böyle bi sorun çıkıyor : Şu anda bu uygulamayı desteklemeyen bir servis planındasınız, lütfen bir Wi-Fi ağına bağlanın yada veri planınızı yükseltmesi için servis sağlayıcınızla görüşün. Diyor Yardım Edin Ne Yapmalıyım Lütfen !! :(
 
emrepreston

emrepreston

Üye
Arkadaşlar benim BlackBerry Curve 8520 Telefonum var uygulamalardan Facebook'a giriyorum yani telefonun kendi facebook'undan E-posta adresimi yazıyorum şifremi yazıyorum ve giriş diyorum karşıma böyle bi sorun çıkıyor : Şu anda bu uygulamayı desteklemeyen bir servis planındasınız, lütfen bir Wi-Fi ağına bağlanın yada veri planınızı yükseltmesi için servis sağlayıcınızla görüşün. Diyor Yardım Edin Ne Yapmalıyım Lütfen !! :(

blackberry internet servisi (bis) paketi kullanman lazm arkadaşım telefonun kendi facebook twitter uygulamalarını kullanmak için..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt