C7yi Annaya yukseltiama sirm

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
LeGeNd_MaSTeR

LeGeNd_MaSTeR

Üye
    Konu Sahibi
C7yi Annaya yukseltiama sirm
Arkadaslar c7mi telefon uzerinden annaya guncelledim telefonun kendi guncelleme bolumu ile ancak telefonda hem yavaslama var hem de onemli 2 sey var 1.si 20ye yakin program vardi hepsi silinmis ama 2 tanasi kalmis bu ikisi sinemalar ile fitness programi vardi o ikisi digerleri silik ama sorun su ki ayarlardaki uygulama yoneticisinde hersey yukku gozukuo bu nasil oluyor bi bilgisi olan var mi ne yapmaliyim ? Oyunlar klasoru bile gitmis opera bile silinmis?
 


gazi0

gazi0

Üye
görünmeyen programları ve oyunları sil baştan yükle düzelir :D
 

trontr

Üye
Arkadaslar c7mi telefon uzerinden annaya guncelledim telefonun kendi guncelleme bolumu ile ancak telefonda hem yavaslama var hem de onemli 2 sey var 1.si 20ye yakin program vardi hepsi silinmis ama 2 tanasi kalmis bu ikisi sinemalar ile fitness programi vardi o ikisi digerleri silik ama sorun su ki ayarlardaki uygulama yoneticisinde hersey yukku gozukuo bu nasil oluyor bi bilgisi olan var mi ne yapmaliyim ? Oyunlar klasoru bile gitmis opera bile silinmis?
ya deli olcam bende telefondan cıkmıo güncelleme nolcak bnm halim ya???
 
LeGeNd_MaSTeR

LeGeNd_MaSTeR

Üye
    Konu Sahibi
hard format attım kilit kodu soruyor ama değiştirmiştim ve hatırlamıyorum ne yapmalıyım?

----------Eklendi @ 20:34:41 ---------- Yazıldı @ 20:28:14 ----------

bir de bir site buldum internette mastercode mu ne oluşturuomuş denedim olmadi imei kapmak için bir tuzak mıdır? telefonuma bişey olur mu?
 
hizan

hizan

Üye
Arkadaslar c7mi telefon uzerinden annaya guncelledim telefonun kendi guncelleme bolumu ile ancak telefonda hem yavaslama var hem de onemli 2 sey var 1.si 20ye yakin program vardi hepsi silinmis ama 2 tanasi kalmis bu ikisi sinemalar ile fitness programi vardi o ikisi digerleri silik ama sorun su ki ayarlardaki uygulama yoneticisinde hersey yukku gozukuo bu nasil oluyor bi bilgisi olan var mi ne yapmaliyim ? Oyunlar klasoru bile gitmis opera bile silinmis?



Kardeş telefona flash atarsan hiç bir sorun kalmaz.
 
LeGeNd_MaSTeR

LeGeNd_MaSTeR

Üye
    Konu Sahibi
şuanda sorunum başka arkadaşım kilit kodumu bulamıyorum nasıl bulabilirim
 
hizan

hizan

Üye
fabrika ayarlarına dön 00000 olur ok.
 
LeGeNd_MaSTeR

LeGeNd_MaSTeR

Üye
    Konu Sahibi
döndüm kabul etmedi

----------Eklendi @ 21:02:10 ---------- Yazıldı @ 21:00:22 ----------

gerçi dönemiyorum ben hard format attım soft atamıyorum çünkü kilit kodu soruyor
 
aliens

aliens

Üye
eğer yedeklerini aldıysan, tekrar flash at. hem temiz kurulum yapmış olursun, hemde kilit kodun sıfırlanır.

Birde c7 ve N8 de default kod "12345" dir. Denedin mi?
 
LeGeNd_MaSTeR

LeGeNd_MaSTeR

Üye
    Konu Sahibi
Evet denedim attım. Tekrar flash atmaktan kastın nedir? ben ovi üstünden güncelleme yaptım sonra bi de üstüne hard reset attım ama hala kilit kodum aynı değişmemiş
 
aliens

aliens

Üye
Phoenix ile dosyalarını indirip flashlamak daha iyi.
Ovi üzerinden indirip kurulanlarda ki forum bu hatalarla kaynıyor! Sadece belli kısımları silip sistem dosyalarını atıyor. Yani temiz bir kurulum olmuyor.

Forumda Phoenix i ve kullanımını bulabilirsin. Programla ilk önce kendi product koduna ait dosyaları indirip flashlayabilirsin.
 
LeGeNd_MaSTeR

LeGeNd_MaSTeR

Üye
    Konu Sahibi
Bu şekilde kilit kodundan kurtulurmuyum?
 
LeGeNd_MaSTeR

LeGeNd_MaSTeR

Üye
    Konu Sahibi
Allah senden razı olsun kardeş bütün sorunlarım halloldu phoenixle yaptim mükemmel kilit kodu da bunlara dahil :D
 
aliens

aliens

Üye
sorunun çözüldüğüne sevindim.
Bu şekilde hem temiz bir kurulum olur, hemde daha stabil bir telefona sahip olursun..

Bu arada phoenix de Mass Storage içeriğini (Hafıza kartı içeriği) de yükledin mi? bilgi olarak soruyorum. Resim, ses, video ve uygulama içeriyor..
 
osmanatak1

osmanatak1

Üye
aliens arkadaşım benim sıkıntım ikinci el c7 aldım ve kilit kodunu bilmyrum ve bulamıyorum nasıl sıfılarım sadece onu istiyorum
 
aliens

aliens

Üye
yedeklerini alıp yukarıdaki yazılanları yaparsan hem güncel bir yazılımın olur, hemde güvenlik kodun sıfırlanır.

Varsayılan güvenlik kodu : 12345 'dir.
 
LeGeNd_MaSTeR

LeGeNd_MaSTeR

Üye
    Konu Sahibi
onun boyutu fazla oldugu icin kurmadim ancak bir sorum var ovistoredan yukleme yaparken hata veriyor
 
aliens

aliens

Üye
qt ile genel bir sorun yaşıyorsun. Telefon dilini ingilizce yapıp yüklersen sorun olmadığı yazılmış..
 
LeGeNd_MaSTeR

LeGeNd_MaSTeR

Üye
    Konu Sahibi
peki bu sorunu normal olarak nasıl ortadan kaldırabilirim?

----------Eklendi @ 01:36:23 ---------- Yazıldı @ 01:31:16 ----------

Telefonu bi ingilizce yaptım kendiliğinden eski programlarım yüklendi :S :D

----------Eklendi @ 01:40:59 ---------- Yazıldı @ 01:36:23 ----------

bütün temalar geri fln yüklendi noldu bütün bunlara anlayamadım ben silinsin istiodum:D

----------Eklendi @ 01:43:14 ---------- Yazıldı @ 01:40:59 ----------

türkçe yapınca hepsi gidiyor bunun nedeni öğrenebilirmiyim?

----------Eklendi @ 01:52:05 ---------- Yazıldı @ 01:43:14 ----------

türkçe ile ingilizce arasındaki bu fark neden oluyor? ben telefonu türkçe olarak düzgün bir biçimde kullanmak istiyorum yardım edebilirseniz sevinirim?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

batuhan8
Cevap
3
Görüntüleme
1K
Fatih[Sag0]HiphoP
  • Kilitli
Cevap
0
Görüntüleme
5K
Fatih[Sag0]HiphoP


Üst Alt