c6-01 anna pc suit sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

abidiner

Üye
    Konu Sahibi
c6-01 anna pc suit sorunu
merhaba arkadaşlar dün anna güncellemesini yaptım cihazda görülen yazılım güncellemelerini yaptım ama şimdi kablo ile pc suit üzerinden bağlanmak istediğimde bilgisayar telefonu görmüyor diğer bağlanma yöntemlerini denediğimde bi süre sonra kendisi tekrar pc suiti seçiyor başka bu sorunu yaşayan varmı birde nasıl düzeltebilirim
 


bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Aynı sorun bende de oldu dün işyerinde USB ile Ovi Suite üzerinden Anna'yı yükledikten sonra.
Bluetooth ile görüyor ancak USB kablo ile görmüyor :))
Muhtemelen geçici bir problemdir. Düzelecektir.

Telefonun kendiliğinden Ovi Suite moduna geçmesinin sebebi ise Ovi Suite'in açık olması.
Ovi Suite'i kapatarak bağlarsan telefonu istediğin modda bağlayabilirsin. (Köşedeki simgesine sağ tık - "Çıkış")
Aksi halde Ovi Suite mıknatıs gibi çekiyor telefonu. (Sürekli Ovi Suite moduna alıyor)
 
aliens

aliens

Üye
Telefona hard reset atmayı dene. Anna yüklemesinden önce yedeklerini almışsındır umarım. Birçok kişinin yaşadığı mevcut oyun ve programların menüde görünmemesi fakat yüklü programlarda görünmesi de bu nedenle...

Hafıza kartında sana ait olan dosyaların yedeğini al, formatla. Hard Reset yaparken hafıza kartı telefonda olmasın..

c6-01 Hard Reset :


  1. Cihazı Kapat
  2. Ses kısma düğmesine basılı tut
  3. Kamera düğmesine basılı tut
  4. Menü düğmesine basılı tut
  5. Son olarak Kırmızı Güç/Çağrı Sonlandırma butonuna basılı tut
  6. Bu dört butonu Nokia logosunu görünceye kadar bırakma..
Ekranda Hoşgeldiniz yazısı çıktığında Hard Reset tamamlanmış olur.


 

abidiner

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler arkadaşlar biraz önce düzelttim *#7370# yaptım düzeldi yedekleri vardı bu artık hard mı soft mu bilemiyorum ama düzeltti
 
aliens

aliens

Üye
sorunun çözüldüğüne sevindim. soft reset atmışsın :oke:
 

yereyakin

Üye
kardeşim bu sorunun geçici olduğundan emin misin? Pc 5 gündür görmüyor telefonu ne olur yardım et bana, beklemeli miyim?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt