garip ve düşündürücü bir soru?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
pelllin.sakkin oool bence.ben yapıyorum bak.görmemiş gibi yap yok oluyolar :)..
 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
ne yok :d::ağlarım::aha:
 
Dafny

Dafny

Üye
Cevabımm doğru değil mi?
 
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
Büyük babamın dedesinin torunu yine büyükbabam ya da onun kardeşidir.Onun oğlunun oğlu yani torunu ise ya benimdir ya da amcamın oğludur.
Annemin babası olan dedemin dedesinin torunu yine kendısıdr.Onun oglunun oglu yanı torunu ıse dayımın cocugudur.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dafny

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
ben ya da benim birader:naughty:
 
Aege

Aege

Üye
ne 2 cevabı ya en az 10 cevap çıkarırım ben 1.Dayım'ın oğlu 2.Amcam'ın oğlu 3.Abim 4.Dedem'in amcaoğlunun oğlunun oğlu 5.Dedem'in dayıoğlunun oğlunun oğlu 6.Dedem'in teyzeoğlunun oğlunun oğlu 7.Dedem'in teyzeoğlunun oğlunun oğlu 8.Annem'in amcaoğlunun oğlu 9.Annem'in halaoğlunun oğlu 10.Babam'ın amcaoğlunun oğlu 11.Babam'ın halaoğlunun oğlu :D daha yazılır herhalde ben 10'u geçtim o bana yeter :D

----------Eklendi @ 03:27:54 ---------- Yazıldı @ 03:26:23 ----------

12.Ben :)
 
fireman87

fireman87

Üye
ne 2 cevabı ya en az 10 cevap çıkarırım ben 1.Dayım'ın oğlu 2.Amcam'ın oğlu 3.Abim 4.Dedem'in amcaoğlunun oğlunun oğlu 5.Dedem'in dayıoğlunun oğlunun oğlu 6.Dedem'in teyzeoğlunun oğlunun oğlu 7.Dedem'in teyzeoğlunun oğlunun oğlu 8.Annem'in amcaoğlunun oğlu 9.Annem'in halaoğlunun oğlu 10.Babam'ın amcaoğlunun oğlu 11.Babam'ın halaoğlunun oğlu :D daha yazılır herhalde ben 10'u geçtim o bana yeter :D

----------Eklendi @ 03:27:54 ---------- Yazıldı @ 03:26:23 ----------

12.Ben :)

Sen aile bireylerini döktün direk :ehe
 

pelın_

    Konu Sahibi
çözen varmıki?
 
jeosalih

jeosalih

Üye
ne 2 cevabı ya en az 10 cevap çıkarırım ben 1.Dayım'ın oğlu 2.Amcam'ın oğlu 3.Abim 4.Dedem'in amcaoğlunun oğlunun oğlu 5.Dedem'in dayıoğlunun oğlunun oğlu 6.Dedem'in teyzeoğlunun oğlunun oğlu 7.Dedem'in teyzeoğlunun oğlunun oğlu 8.Annem'in amcaoğlunun oğlu 9.Annem'in halaoğlunun oğlu 10.Babam'ın amcaoğlunun oğlu 11.Babam'ın halaoğlunun oğlu :D daha yazılır herhalde ben 10'u geçtim o bana yeter :D

----------Eklendi @ 03:27:54 ---------- Yazıldı @ 03:26:23 ----------

12.Ben :)
herşeyi düşünmüşün de ya arada akraba evliği yapanlar varsa:ehe
 
'Patron

'Patron

Üye
evet şikayet etmıstım tasınmış.
 

pelın_

    Konu Sahibi
gözün aydın rahatladınmı barı:ehe
 
enginzz

enginzz

Üye
ne oldu kuzum ne rahatlaması ya
 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_
y n s c n

y n s c n

Üye
Her halukàr'da ben veya amcamın oğlu veya halamın oğlu oluyor.. Cevap varsa alabilirmiyiz ?
 
enginzz

enginzz

Üye
pekı
 
Aege

Aege

Üye
benim yazdıklarımın hepsi oluyor.inanmıyor musunuz yahu
 

enkazcı

Üye
ben aiile tablosu çizdim ve ortaya yine ben çıktım
 
  • Beğen
Tepkiler: enginzz
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
:ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt