5800 v60 ile gelecekler.BOMBA gibi.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
By_torque

By_torque

Üye
    Konu Sahibi
5800 v60 ile gelecekler.BOMBA gibi.
arkadaşlar 5800 için son güncelleme gelecek fakat bunu daha önce paylaştı arkadaşlarımız bendebuna ek chip onlineden bir yazı göstermek istiyorum.en alta dikkat edin ama heyecanlanmayın.önceden paylaşıldıysa özür diliyorum...yorumlar.....​




 


fnldstntn

Üye
Dostum tarihe bir bak Eylül 2010 bunlar tamamen sallama.....
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
çüşünüz :ehe o aylar öncesinden yazılmış.v60 ile birlikte birtek tarayıcı ve smiley gelecek.
 

Kedi Yavrusu

Üye
1 yıl önceki konu bu

V60 gelmeyecek çünkü nokia sitesinde güncelleme gelecek telefonlar listesinde 5800'ın üzerine çizgi attılar.
 
By_torque

By_torque

Üye
    Konu Sahibi
çok özür diliyorum arkadaşlar heyecanla verdim haberi.
:ah

----------Eklendi @ 15:19:10 ---------- Yazıldı @ 15:18:16 ----------

nasıl çizgi attılar.gelecek diye kendi sitesinde yazmılar.
 
kcsoft

kcsoft

Üye
bu v60 sıkıyor artık çıkmazssa çıkmasın 5800 ya satarız yada cfw kullanırız tel ölene kadar
 
maxIm4

maxIm4

Üye
@ kcsoft özetlemiş, üstüne yorum yapılmaz.
 
lolaman

lolaman

Üye
Bunlar gerçek olursa nokia yı yapan adam rahat uyuyamaz ve zaten böyle bir şeyin olma ihtimali yok ve olamaz
 
Poibos_Apollon

Poibos_Apollon

Üye
Dostum tarihe bir bak Eylül 2010 bunlar tamamen sallama.....
Evet tarih benimde gözüme çarptı geçen senenin konusu. Yani Durum şunu gösteriyorki geçen seneden beri v 60 gelecek. Ve mantığa göre bana göre v 60 atarlarsa yeni çıkan ürünleri elinde patlamış olur satamıcak durum la karşı karşıya gelebilir ler onun için boşuna beklemeyin bende 5800 kullanan biri olarak yorumum gayet açık !
 
Turan

Turan

Üye
5228 kullanicisiyim bizde v50 geldi. N8 deki smileyler var bide tarayici yeni.d 5800 da smiley yokmu?
 
kcsoft

kcsoft

Üye
5228 kullanicisiyim bizde v50 geldi. N8 deki smileyler var bide tarayici yeni.d 5800 da smiley yokmu?
şuanki v52.0.007 sürümünde yok v60 yada artık her ne sürüm olacaksa onda gelecek diyorlar
 
efeler12

efeler12

Üye
"-İşlemci 510 mhzye yükseltilecek" Koptum xd
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt