Buluşmalarda Hesap Karmaşası...

Sponsorlu Bağlantılar

greenmile

greenmile

Üye
o yurtta kalıyor ya almıyorlar beni içeri ben alıyorum bu yüzden :)
 


vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
yangın merdivenini dene?
:D
 
greenmile

greenmile

Üye
gerek yok ev var ya :)
 
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
Sen bilirsin en iyisini tabi :D
 
technoshark

technoshark

Üye
Eğerki ilk defa buluşuyorsak Alman usülü, ikinci kez buluşuyorsak olurmu canım ben vericem yok ben tartışmasına son vurarak erkek öder...
3 buluşmada kız öder.. sonra hep kız öder (:
 
greenmile

greenmile

Üye
Bilmiyorum da rahat edemem boyle bir durumda o parayla git sevgililer gununde hediye falan alsin ama hesabi odemesin
 
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
Eğerki ilk defa buluşuyorsak Alman usülü, ikinci kez buluşuyorsak olurmu canım ben vericem yok ben tartışmasına son vurarak erkek öder...
3 buluşmada kız öder.. sonra hep kız öder (:
sonrada bööle yanlız kalırsın :D
 
  • Beğen
Tepkiler: technoshark

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
Eğerki ilk defa buluşuyorsak Alman usülü, ikinci kez buluşuyorsak olurmu canım ben vericem yok ben tartışmasına son vurarak erkek öder...
3 buluşmada kız öder.. sonra hep kız öder (:

:hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: technoshark ve vapur dumanı
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
ne oldu
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
bişey yok durum sıkınılı

----------Eklendi @ 16:19:44 ---------- Yazıldı @ 16:18:24 ----------

Eğerki ilk defa buluşuyorsak Alman usülü, ikinci kez buluşuyorsak olurmu canım ben vericem yok ben tartışmasına son vurarak erkek öder...
3 buluşmada kız öder.. sonra hep kız öder (:

senin için durum kötü bunun neresini beğeniyorsun
 
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
bişey yok durum sıkınılı

----------Eklendi @ 16:19:44 ---------- Yazıldı @ 16:18:24 ----------



senin için durum kötü bunun neresini beğeniyorsun
o benim yaptığım herşeyi beğeniiir :D
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
konumu hortlatıyorum :eller:
 
.Murat.

.Murat.

Üye
Şimdi bayanlara sorsak kadın erkek eşitmidir diye hepsi eşit der:D
hesap ödemeye geldimi sıra hesabı erkek öder diyorlar
bayanda erkekde çalışıyor ikiside para kazanıyor hesap ödemekte elini cebine atmıyor
söz konusu hesap ödemek değil ben ödetmedim ödetmemde yanımdaki bayana
ama söz eşitliğe geldimi mangalda kül bırakmayan bayanlar bu konuda sessiz kalıp erkek öder diyebiliyor
konunun eşitlikle alakası yok aklıma geldi yazayım dedim:D
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
ben erkek olsam bende ödetmem yanımdakı bayana
ki bı bulusmada da kolay kolay yanımdakı öderken mahcup olurum teklıf ederım ama genelde ödetmezler :D
 
Astrosman

Astrosman

Üye
Ödetmem ya.parayı çıkarır iken göreyim sok la onu cebine derim :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
cook naziksin

sok laa cebine :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı


Üst Alt