C6-01 mhz hata mı yaptık

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
nakresoz

nakresoz

Üye
    Konu Sahibi
simdi bize anna belle yüklencek adamlar daha hızlı çalışcak diyolar sizde yavas çalıscak diyonuz nasıl olcak
 


SilentOne

SilentOne

Üye
yawaş çalışcak demiyoz daha stabil olucak telefonun herşeyini kullanacak
 
nakresoz

nakresoz

Üye
    Konu Sahibi
telefonun herseyini kullanmak demek yavaslamak demek zaten yüklencek makineye bu arada yükseltile bilen 256 mb olan ram i 1 gb cıkabiliyomus
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
telefonun herseyini kullanmak demek yavaslamak demek zaten yüklencek makineye bu arada yükseltile bilen 256 mb olan ram i 1 gb cıkabiliyomus

Telefonun herşeyini kullanmaktan kastı;

300 mHZ'lik GPU'nun hepsini, 256 mb ramin hepsi ve 680 mHZ'lik işlemcinin hepsini kullanabilmek.

Makineye yüklenecek diyorsunuz da, dediğiniz şey sadece yazılıma bakar. Yazılım ne kadar hafifletilip, ne kadar stabil çalışan bir hale getirilirse, donanımlara binen yük de o kadar azalır.

Ki bu Belle dediğimiz güncellemenin Beta sürümü bile olmayan versiyonunda bile bariz belli olabiliyorsa.. Final sürümünü siz düşünün.
 
nakresoz

nakresoz

Üye
    Konu Sahibi
bilgisayar gibi degil mi bu sistem
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Arkadaşlar 680Mhz fena bir işlemci hızı değil.
1.2 Ghzlik cihazlar sizi aldatmasın.
Her ne kadar sayısal hız olarak C6-01'in iki katı (680 MHz - 1200 Mhz) gibi görünse de performans olarak iki kat farketmiyor.
Onların menülerinde ve geçişlerinde bile takılmalar olabiliyor. Çok aşırı gözle görülür bir performans farkı yok.

Örneğin: Samsung Wave 3'ü çıkarıyor. İşlemcisi 1.4 Ghz (1400Mhz). Yani neredeyse şuan piyasanın en hızlısı. (Gerçi Android'li değil Bada işletim sistemli)
Ama tanıtım videosunu bir izleyin, onun menülerinde de zaman zaman kasılma olduğunu göreceksiniz.

O yüzden 680MHz'yi küçümsemeyin.
Ayrıca yapılan açıklamalarda Anna ve Belle güncellemelerinin; gerek batarya gerekse işlemci performansında önemli iyileştirmeler sağlayacağı belirtildi.
Önümüzdeki dönemde bu güncellemeleri yükledikten sonra bu konuyu tekrar tartışalım :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
SilentOne

SilentOne

Üye
aynen
 
XER01

XER01

Üye
Arkadaşlar 680Mhz fena bir işlemci hızı değil.
1.2 Ghzlik cihazlar sizi aldatmasın.
Her ne kadar sayısal hız olarak C6-01'in iki katı (680 MHz - 1200 Mhz) gibi görünse de performans olarak iki kat farketmiyor.
Onların menülerinde ve geçişlerinde bile takılmalar olabiliyor. Çok aşırı gözle görülür bir performans farkı yok.

Örneğin: Samsung Wave 3'ü çıkarıyor. İşlemcisi 1.4 Ghz (1400Mhz). Yani neredeyse şuan piyasanın en hızlısı. (Gerçi Android'li değil Bada işletim sistemli)
Ama tanıtım videosunu bir izleyin, onun menülerinde de zaman zaman kasılma olduğunu göreceksiniz.

O yüzden 680MHz'yi küçümsemeyin.
Ayrıca yapılan açıklamalarda Anna ve Belle güncellemelerinin; gerek batarya gerekse işlemci performansında önemli iyileştirmeler sağlayacağı belirtildi.
Önümüzdeki dönemde bu güncellemeleri yükledikten sonra bu konuyu tekrar tartışalım :D

N8 (680 mhz) VS LG Optimus 2X (1.2 ghz dual core) vs Samsung Galaxy S Plus (1.4 ghz)

N8 bir türlü sayfayı yüklemeyi bitiremiyor :ehe Hiç performans farkı yokmuş yani..(!)

 
SilentOne

SilentOne

Üye
anna ile yapın o deneyi

----------Eklendi @ 03:34:58 ---------- Yazıldı @ 03:32:22 ----------

belle demiyom bile
 
XER01

XER01

Üye
anna ile yapın o deneyi

----------Eklendi @ 03:34:58 ---------- Yazıldı @ 03:32:22 ----------

belle demiyom bile

Yapalım N8 yine yenilecek, bir şey değişmeyecek ki :ehe Belle gelince N8'deki işlemci 1 ghz olmayacak..

----------Eklendi @ 03:42:46 ---------- Yazıldı @ 03:40:33 ----------

Samsung Galaxy S Plus ile Optimus 2X 8-9 saniye arasında yükledi sayfayı N8 ise 1 dakika :zuhaha:
 
4PuNiSHeR

4PuNiSHeR

Üye
yok gülüm 2 dakikada yüklemiş az söylemişsin ya 1 dakika çok kısa bi süre olur mu hiç.
 
SilentOne

SilentOne

Üye
anna tarayıcısı baya hızlı yüklüyo operaya bile gerek yok
 
nakresoz

nakresoz

Üye
    Konu Sahibi
Anna ve belleyle denıcen bunu ki arada daglar kadar fark yok yani biri 10 dkka geç açıyo diye bişey yok 10 15 saniye bu kadar deli bişey degil hem burda tarayıcı farkı var mhz olarak pek büyük bi rol yok
 
forbidden5

forbidden5

Üye
N8 (680 mhz) VS LG Optimus 2X (1.2 ghz dual core) vs Samsung Galaxy S Plus (1.4 ghz)

N8 bir türlü sayfayı yüklemeyi bitiremiyor :ehe Hiç performans farkı yokmuş yani..(!)

sen yanlış videoyu izlemiş olmuyasın saniye50 den sonra bakıcak olursan bütün cihazlarda yükleme devam ediyor ki o sayfa yüklemesi değil sayfada değişen içerik yüklemesi videonun sonuna kadar bütün telefonlar yükleme yapıyor saniye 1:17 samgun yüklemeeye devam ediyor içerikleri yenilemeye diyelim.. yüklemedeki fark sadece 6-7 saniye kadar belki o kadar bile değil ki ordaki symbian3 sürümü anna filan değil ..
 
  • Beğen
Tepkiler: asperea

turkmen619

Üye
hatanız var benim dahili hafıza 500mb sizinkisi 300mb mi ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt