Symbian Anna Show (6-9)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
TheORCUN

TheORCUN

Üye
asdasdasdassd
 


Kutluk_Han

Üye

Ah bi de görebilseydik de biz de sevebilseydik.
 
cardanadam

cardanadam

Üye
oda bir şeymi güncelleme ilk bize çıksaydı biz nokia için neler yapardık

----------Eklendi @ 16:17:27 ---------- Yazıldı @ 16:16:49 ----------

62 den nokia yazardık

----------Eklendi @ 16:17:49 ---------- Yazıldı @ 16:17:27 ----------

:d:
 
zaferozkan

zaferozkan

Üye
enteresan arkadaş bununla çok uğraşmış olmalı
 
onur027

onur027

Üye
OVİDE ANNA GÜNCELLEMESİ OLMAYINCA BUNLARLA UĞRAŞIYOR MİLLET CAN SIKINTISINDAN:oke:
 

gourme

Üye
bizim elemanlar annayı beklerken ne yapacağını şaşırmış:) ama güzel olmuş
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
Mantıklı bişey:) ben daha güzelini yapıyordum:naughty:
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
:ehe imzada güzel olur.
 
PriZm

PriZm

Üye
aynı senin imza gibi:D
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
:ehe
 
rafet383838

rafet383838

Üye
ılgınc guzelmıs
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt