hadi lan vay anasını 4 kilo daha alsam 2 katınım![]()

kışın vücut çalışmaya başlayacağım da antrenör biraz kilo ol dedi ben de 95 ten 112 ye çıktım abarttım mı acaba
kışın vücut çalışmaya başlayacağım da antrenör biraz kilo ol dedi ben de 95 ten 112 ye çıktım abarttım mı acaba
hadi lan vay anasını 4 kilo daha alsam 2 katınım![]()

kışın vücut çalışmaya başlayacağım da antrenör biraz kilo ol dedi ben de 95 ten 112 ye çıktım abarttım mı acaba
evet abartmışsın 
inşallah. Kolay gelsin189 boyum var orantılı değil boy ile kilom ama inşallah spora başlayınca orantılı olacak

Hava ruzgarlı olunca sıkıntı çıkıyomu
----------Eklendi @ 04:29:40 ---------- Yazıldı @ 04:28:48 ----------173 cm 59 kgarkadaşım sen ne kadar zayıfsın öyle178 cm 63 kg

sende yapıyor galibaHava ruzgarlı olunca sıkıntı çıkıyomu173 cm 59 kg

o maxicep üyesimi ayrıca seninki kaçboyu 168 cm olup 87 kg olan arkadaşım var
