Türkiye annası hakkında bir soru

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
dhampir57

dhampir57

Üye
    Konu Sahibi
Türkiye annası hakkında bir soru
Türkiye için anna çıktığında ben telefona yükleyebilirmiyim phoenix ile telefon göçmeden. Benim telefon rusya çıkışlı. Product no farklı. Sorun çıkarırmı product no farklı diyerek? Üst sabit konudaki telefona nasıl flash atılır konusunda gri c7 için olan product codunu naviden çekince telefonum açılmadı bir daha. Dead flash yapmak zorunda kaldım. Sonrasında kendi product nomun Annasını yükledim memnunum ama ingilizce. Lütfen bilgili tecrübeli arkadaşlar cevap yazarsa sevinirim. Teşekkürler. İyi forumlar
 


rafet383838

rafet383838

Üye
telı turkıyedenmı aldın ?
 
dhampir57

dhampir57

Üye
    Konu Sahibi
Evet. Sinopta bi mağazadan aldım.

----------Eklendi @ 23:41:53 ---------- Yazıldı @ 23:41:18 ----------

Ama navide kendi product nosunu girdiğimde çektiğim dosyalarda Russian yazıyor. Rus çıkışlı anladığım kadarı ile
 
rafet383838

rafet383838

Üye
nokıa shoplardan alınmayan telefonların %90 yurt dısı ımeıllıymıs dıger fırmalar nokıadan alıp kendılerı uzerınden turkiyeye sokuyolar bu yuzden cıhaz guncellemelerı geldınde guncelleyınce dıl otomatık olarak nereye kayıtlıysa ora oluyo turkce dıl kayboluyo ve servısler yaparken garantı kapsamı dısında tutuyo
 
dhampir57

dhampir57

Üye
    Konu Sahibi
Öyle bişey olmaması lazım. Benim gibi binlerce kişi vardır bu sorunu yaşayan. Ama konumuz bu değil. Ben soruma cevap bekliyorum.
 
ЯReiS

ЯReiS

Üye
Yukle kardesim hic bi sorun olmaz bende rusyadan aldim ve alman turkcesini kullaniyorum ama dikkat etmen gereken tek sey ovi den yazilimi guncelleme dil otomatik olarak ingilizce olur yani tek sans phoenix ile flashlaman..Hangi firmware yi yuklersen yukle(rus-turk-japon farketmez) product codun degismez..yani senin telefonun acilmamasinin sebebi code degil baska bir yanlis yapmis olabilirsin..turkcesi cikinca navifirm ile indirip once telefona once E hafizaya hem C ye format at sifirla sonra flash..kolay gelsin.
 
dhampir57

dhampir57

Üye
    Konu Sahibi
Peki anna türkiye sürümü naviden hangi code üzerinden yayımlancak biliyomusunuz.
 
ЯReiS

ЯReiS

Üye
telefonun rengine gore sec..benimki dark grey (dg) ben onu seciyorum koda bakmadim hic.
 
SilentOne

SilentOne

Üye
o çok kotu yha nokia shoptan alıyon ama telefonların yurtdışı oluyor
 
rafet383838

rafet383838

Üye
nokıa shoptan alınan turkıye dıger telefoncu veya magazadan alınanlar yurt dısı
 
SilentOne

SilentOne

Üye
tam tersi o :D
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
ben vodafone shoptan aldım türkiye çıkışlı telefon öyle saçmalık mi olur..o zaman ortalık yurtdışı telefondan geçilmezdi..sizin telefoncu biraz çakallik yapmış sanırım..ukraynadan ucuz diye getirtmis sinopta satıyor..çok var böyleleri
 

tekno88

Üye
ben telefonuma germany wh yükledim dili ingilizce yapmadanda güncellemeler çıktı yükledim telefonuda türkiyeden teknosadan aldım hicbir sorunda yaşamadm bende 1.2 sorun yaratıodu kapanıp açılıodu şimdi o sorunda yok
 
STaT!C

STaT!C

Üye
Öyle bişey olmaması lazım. Benim gibi binlerce kişi vardır bu sorunu yaşayan. Ama konumuz bu değil. Ben soruma cevap bekliyorum.

Ben de cihazı yurtdışından aldığımdan böyle birşey var. Eğer oviden güncelleme yaparsan kullandığın türkçe dil gidebiliyor yurtdışı çıkışlı cihazda. Yazılım yüklerken navifirmden türkiye için gerekli dosyaları indirip phoenixle flash atmalısın.
:oke:
 
Recep Özmen

Recep Özmen

Üye
Ben de C7 kullanıcısıyım. Ben farklı product code yükledim. Telefonum şu an sorunsuz çalışıyor. Hiç bir sorunu yok. Bir yerde mutlaka yanlış yapmışsındır.
 
cyber

cyber

Üye
o zaman biz oviden güncelleyince telefon ingilizce mi olacak yani
 
dhampir57

dhampir57

Üye
    Konu Sahibi
Bende türkiyeden aldım. Yurtdışına kayıtlı çıktı. navifirm indir. Telefonun arkasında product code yazar. o product code yi girince çıkan dosyalarda yazar zaten.
 
Qiwah

Qiwah

Üye
Bende türkiyeden aldım. Yurtdışına kayıtlı çıktı. navifirm indir. Telefonun arkasında product code yazar. o product code yi girince çıkan dosyalarda yazar zaten.
Peki kardeşim,ben telefonumu garantiye göndermiştim 059d576 iken product kodu 059b288 oldu yani anakartında sorun olduğu için onu değiştirmişler. Her neyse ben konuya geleyim bu yeni product kodum ise navifirmde filan yok. ben Anna geldiğinde nasıl yükleyecem
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt