7dilek hakkı verdim size hadi dileyin(ss li)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
TheeBeLaa

TheeBeLaa

Üye
    Konu Sahibi
7dilek hakkı verdim size hadi dileyin(ss li)
cadı:sana 7dilek hakkı veriyorum ama ss kullanarak dileyeceksin yavrucuğum çünkü karışıyor dilekler güzel güzel dile bakıyım dileklerini hadi

TheeBeLaa:diliyorum reis hazırmısınız


bu evden istiyom hizmetçiler ve eşyalar dahil

gülüşüne kurban aha bide bundan istiyorum


aha böyle yağmurda gitar çalmak istiyorum
aa 4tanesini harcadım ne dilesemki

bunlardan 10 yük konteynerı kadar istiyorum

jeff kadara karizamtik olamyı diliyorum
son ve bomba dilek

999 senkattuorkatragintilyon tane daha dilek hakkı diliyorum.

iyi madem almışken 1tane dileyim
inci de yazar alımının açılmasını diliyorum

sıra sizde
 


mangdaşire

mangdaşire

Üye
7 dilek hakkım olsa;
1-bana ve 7 sülaleme yetip taşacak bir para(99999 septrilyon olabilir.ki bu para dünyayı yüzbinlerce kez doyurabilecek güçte bir para)
2-güzel bir eş ve ondan olacak 2 kız 2 oglan çocuk.
3-50 kere yeniden canlanma hakkı
4-her hayatımın 150 yıldan aşagı olmaması
5-kötülerin olmadıgı iyi bir dünya.
6-küçük bir zaman makinesi
7-dünyanın olabilecegi en iyi hale gelmesi.
madem pilotuz iyice uçalım ama dimi :D
 
TheeBeLaa

TheeBeLaa

Üye
    Konu Sahibi
yuh ne yaptın :D bence canfala ndileme çünkü kıyamet kopsa ozaman evrende tek sen kalmazmısın
 
TheeBeLaa

TheeBeLaa

Üye
    Konu Sahibi
iyi benimde okadar dileğim var biraz daha dileyeyim

kısaca sultan süleymanın tek eşli hali olmak istiyorum birde zamanımızdaki büyük ve yıkılmaz koca bir donanma
ve kolayca taşına bilen m143 kullanacakbu ordu milyonlarca atank ve bir sürü karşı devlet ee tabi topraklar ıgenişletmek lazım
 
Utku

Utku

Üye
1.9999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999$ veya yeni oluşacak bir para birimi
2.Ailem(evlenirsem eğer:ehe) ve benim ölümsüz olmam(wolverine gibi)
3.Zaman makinesi
4.Uçmak
5.BOŞ
6.BOŞ
7.BOŞ
Bunlar yeter
 
Sandrake

Sandrake

Üye
Yazmaya üşeniyorum :ehe
 
TheeBeLaa

TheeBeLaa

Üye
    Konu Sahibi
zaman makinesini neypacan evrenin oluşumunamı bakcan hem kullanıp geçmişini değiştirirsen geleceğinde kayar dilek hakların silinir geçmişte kalırsın veya yok olursun hiç doğmamış olursun
 
Sandrake

Sandrake

Üye
zaman makinesini neypacan evrenin oluşumunamı bakcan hem kullanıp geçmişini değiştirirsen geleceğinde kayar dilek hakların silinir geçmişte kalırsın veya yok olursun hiç doğmamış olursun

:kop:
 

Mareşal

Üye
1 - ailemin hayatta olmasını dilerdim :ağlarım:

başka yok :(
 
  • Beğen
Tepkiler: PhyscoDevil
TheeBeLaa

TheeBeLaa

Üye
    Konu Sahibi
castle senin haklarını kullanı verem bari senin yerine dünyanın resetlenmesini diliyorum insanalr aynı kalcak ama dünya kıtalar bölündükten sonraki halini alacak evler binalar eşyalar yok doğal ordam bide yaprak olcaktabi çıplak gezmek sitemeyiztamam elbiseler olsun madem üşürüz

----------Eklendi @ 22:40:14 ---------- Yazıldı @ 22:39:21 ----------

Mareşal başınsaolsun keşke herkezinki hayatta olsa
 
  • Beğen
Tepkiler: Mareşal

Mareşal

Üye
castle senin haklarını kullanı verem bari senin yerine dünyanın resetlenmesini diliyorum insanalr aynı kalcak ama dünya kıtalar bölündükten sonraki halini alacak evler binalar eşyalar yok doğal ordam bide yaprak olcaktabi çıplak gezmek sitemeyiztamam elbiseler olsun madem üşürüz

----------Eklendi @ 22:40:14 ---------- Yazıldı @ 22:39:21 ----------

Mareşal başınsaolsun keşke herkezinki hayatta olsa
sağolasın kardeş
 
TheeBeLaa

TheeBeLaa

Üye
    Konu Sahibi
çok özlediysen ve hayattan bıktıysan yanlarına git bir tabanca bul tam beyninin içine sık acı çekmeden öl tabi salisenin 4/1 de bir acı hissede bilirsin tabi ama hemen geçer sonra hop mezara
 

Mareşal

Üye
çok özlediysen ve hayattan bıktıysan yanlarına git bir tabanca bul tam beyninin içine sık acı çekmeden öl tabi salisenin 4/1 de bir acı hissede bilirsin tabi ama hemen geçer sonra hop mezara

banamı dedin kardeş anlamadım valla yaa
 
mstf_l

mstf_l

Üye
1)tum sevdiklerimin saglıgı
2)saglam bi bilgisayar
3)n9
4)galaxy s2
5)stephen elop olsun
6)maxicep hic kapanmasın
7)inciye yazar alımı falan olmasın
(cok istiyorsan sana fake mi verebilirim nasıl olsa bıyıklıya silmesini soyleyecektim :ehe)
 
DPool

DPool

Üye
çok özlediysen ve hayattan bıktıysan yanlarına git bir tabanca bul tam beyninin içine sık acı çekmeden öl tabi salisenin 4/1 de bir acı hissede bilirsin tabi ama hemen geçer sonra hop mezara
Senin amacın ne ya :vur
 
TheeBeLaa

TheeBeLaa

Üye
    Konu Sahibi
1)tum sevdiklerimin saglıgı
2)saglam bi bilgisayar
3)n9
4)galaxy s2
5)stephen elop olsun
6)maxicep hic kapanmasın
7)inciye yazar alımı falan olmasın
(cok istiyorsan sana fake mi verebilirim nasıl olsa bıyıklıya silmesini soyleyecektim :ehe)
ciddenmi çoktandır inci hsap bulmaya çalışıyorum galiba bir dileğim kısmen gerçekleşti
 
mstf_l

mstf_l

Üye
ciddenmi çoktandır inci hsap bulmaya çalışıyorum galiba bir dileğim kısmen gerçekleşti
İyi o zaman gelen kutuna bak bi tane dötuncu hesabı kuzu kuzu yatıyor orda :) nicki biraz dandik onunla ugrascak halim yoktu o zaman ilk aklıma o geldi :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
1K
Doğuş Pertez


Üst Alt