Nokia N9 2011 Sonunda Türkiyede!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Uruloki

Uruloki

Üye
bence 1200 ederi bakalım hayırlısı geldi gün ne olucak
 


OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Cidden çok büyük bir hayal kırıklığı yaşadım...
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
1000 tl civarı olursa N8 e elveda dedirttirecek.
 
pRime.

pRime.

Üye
Piyasaya çıkmadan desteği kesilmiş bir telefon için 1100 lira fazla, haklısınız..

Ederi 700 lira. :oke:

Desteğinin kesildiğini nerden biliyorsun? İntel mi battı, geliştiriciler mi öldü? :ehe Sadece Nokia'nın desteğini kesmesi sıkıntı yaratmaz. (ki öyle bişey yok, destek verilecek sen verilmeyeceğini sansan bile :oke: ) 2012'de başka meego'lu telefonlar da göreceğiz ozaman akla karayı göreceğiz. :)
 
PureFood

PureFood

Üye
O milletin içini karartan şeyleri söyleyen Elop'tu demi :D
 

chuck33

Üye
Nonamex Nokia'yla derdin ne? Neden her yaptığı telefona bir kulp takılıyor? Örneğin ben Samsung, Apple, Htc vs. telefon markalarını Nokia'dan üstün görmesem de iyi buluyorum. Takacak birçok marka varken neden Nokia?
 

nonamex

Üye


Desteğinin kesildiğini nerden biliyorsun? İntel mi battı, geliştiriciler mi öldü? :ehe Sadece Nokia'nın desteğini kesmesi sıkıntı yaratmaz. (ki öyle bişey yok, destek verilecek sen verilmeyeceğini sansan bile :oke: ) 2012'de başka meego'lu telefonlar da göreceğiz ozaman akla karayı göreceğiz. :)

N9 için umudum yok ama ileride Samsung, LG CPU'dan GPU'dan kısmadığı için gelecek MeeGo telefonları başarılı olabilir onu bilmeyeceğim şimdiden :)
 
pRime.

pRime.

Üye
N9 için umudum yok ama ileride Samsung, LG CPU'dan GPU'dan kısmadığı için gelecek MeeGo telefonları başarılı olabilir onu bilmeyeceğim şimdiden :)

Noldu? Yazılıma sayıyodun şimdi donanım mı oldu? Herhalde sen yazılımla donanımı karıştırıyorsun, neyse... :)
 

nonamex

Üye


Noldu? Yazılıma sayıyodun şimdi donanım mı oldu? Herhalde sen yazılımla donanımı karıştırıyorsun, neyse... :)

Yazılıma sayıyorum, Oyun ve uygulama desteği konusunda şüphelerim var
Donanım'a sayıyorum 1500 liralık telefon daha Galaxy S seviyesinde değil.

Madem bu N9 o kadar iyi, çift çekirdeklerle yarışabiliyor, gidip 1500 lira verip alın o vakit. Ama siz HTC Sensation düşünüyorsunuz. :hmmm Neden acaba :)
 
pRime.

pRime.

Üye
Yazılıma sayıyorum, Oyun ve uygulama desteği konusunda şüphelerim var
Donanım'a sayıyorum 1500 liralık telefon daha Galaxy S seviyesinde değil.

Madem bu N9 o kadar iyi, çift çekirdeklerle yarışabiliyor, gidip 1500 lira verip alın o vakit. Ama siz HTC Sensation düşünüyorsunuz. :hmmm Neden acaba :)

Fiyatı dolayısıyla n9 alamıyorum hem o yarışamayan donanımla nasıl galaxy s'den daha akıcı oynatıyor oyunları merak konusu. :) sensation'u da meego kurabilme ihtimali olduğu için düşündüm. Senle bunu özelden konuştuk ama hiç okumuyorsun demekki mesajlarımı. :)
 

nonamex

Üye


Fiyatı dolayısıyla n9 alamıyorum hem o yarışamayan donanımla nasıl galaxy s'den daha akıcı oynatıyor oyunları merak konusu. :) sensation'u da meego kurabilme ihtimali olduğu için düşündüm. Senle bunu özelden konuştuk ama hiç okumuyorsun demekki mesajlarımı. :)

MeeGo kurabilmek için GPU, CPU , Chipset falan driverları lazım. Biraz zor :) N9'un oyunları Galaxy S'ten akıcı oynattığına dair video var mı ?

N900 Asphalt 6 oynatıyor, tegra oyunları oynatıyor Androidi geçiyor dediniz. Meğersem N900'e Android kurup yine bir Android programı olan Chainfire 3D ile iş yapıyormuşsunuz. Maemo ile alakası yok :kop: İzlediğim kadarıyla verdiği fps'te gayet düşük.

Aynı Şekilde Windows Phone 6.5'li HTC HD2 bence N900'den daha başarılı bu konuda, Android tamamen sorunsuz bir şekilde kurulabiliyor, N900'de tam sorunsuz değil :)
 
pRime.

pRime.

Üye
Neyse buradan sonrasını haluk abi ve diğer maemocular anlatsın sana. Konuyu başka tarafa çekmezsen tabi. :)
 

nonamex

Üye
Tamam madem n900 bu kadar iyi, üst modeli N9'a 1500 lira verip alın deyincede yan çiziyorsunuz anlamadım gitti |-)
 
pRime.

pRime.

Üye
Neyse buradan sonrasını haluk abi ve diğer maemocular anlatsın sana. Konuyu başka tarafa çekmezsen tabi. :) Aynı şeylere cevap yazmaktan bıktım.
 
uribaju

uribaju

Üye
MeeGo kurabilmek için GPU, CPU , Chipset falan driverları lazım. Biraz zor :) N9'un oyunları Galaxy S'ten akıcı oynattığına dair video var mı ?

N900 Asphalt 6 oynatıyor, tegra oyunları oynatıyor Androidi geçiyor dediniz. Meğersem N900'e Android kurup yine bir Android programı olan Chainfire 3D ile iş yapıyormuşsunuz. Maemo ile alakası yok :kop: İzlediğim kadarıyla verdiği fps'te gayet düşük.

Aynı Şekilde Windows Phone 6.5'li HTC HD2 bence N900'den daha başarılı bu konuda, Android tamamen sorunsuz bir şekilde kurulabiliyor, N900'de tam sorunsuz değil :)
galaxy s2 ninkinide sen bul n9unki var burda ve çok hızlı oynatıyo :oke:
http://www.maxicep.com/meego/nokia-...fs-shift-galaxy-on-fire-2-videosu-528853.html
 
franzliszt

franzliszt

Üye
1500 fazla olmuş. ama bakarsınız düşer cihaz bence güzel
 
kaan dean

kaan dean

Üye
evet rakam biraz uçuk olmuş ama alternatif çok ya grey alıcaksın yada kayıtsız bi cihaz çok daha düşük olur fiyatı ben n950 1200 e aldım hemde kayıtlı kayıtsızı 1100 geliyor..:oke: ama n9 sanırım biraz daha pahalı olur..


kardes ne ara nerden aldin cihazi..?
 


Üst Alt