Nokia 6600 da devrim

Sponsorlu Bağlantılar

hopaligfbli

hopaligfbli

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 6600 da devrim
Konu ve programlar geçerliliğini yitirmiştir ve editlenmiştir.Saygılarımla ...
 


ferdix5

ferdix5

Üye
kardeş resim koymak zorundamıyız yoksa olmazmı bi deniyorum olmazsa hepsi bi resim koyarız onca sarkıya resimmi bulcaz bakalım olcakmı mp3 prolarını sildim sırf bu iş için
 
ferdix5

ferdix5

Üye
resimsiz olmadı ancak resimle oldu bir sorun var mp3ü kendi playeri çalıyor gayet güzel fakat takılıyor biraz çalıyor sonra duruyor stop oluyor :)
 
hopaligfbli

hopaligfbli

Üye
    Konu Sahibi
Bunlari Yapmadan Önce Telefon Ve Hafiza Kartina GÜzel Bİ Format Attim

Ve Bu Adimlari Tek Tek Yaptim

Sorunsuz Bi Sekilde Hic Takilmadan Çalio Kendİ Player İ İle


En GÜzelİ İse İstedİĞİm Mp3 Parcasini Tercihlerden Zil Sesi Olarak Secebİlİyorum

Sİze Tavsiyem Bu İŞe BaŞlamadan Önce GÜzel Bİ Format Cekin Telefona

Kolay Gelsin...........
 
ozkanak

ozkanak

Üye
ya wma playeri kurunca zaten mp3 zil sesi olutokii ama 22 khz 64kbps ise olmuyo bunu yaparsak 22 khz 64kbps lerde olurmu acaba zil sesi
 
AHMET2525

AHMET2525

Üye
yaw bu kaç kere verildi 6600 da mp3 ü zil sesi yapma
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
hopaligfbli' Alıntı:
evet arkadaşlar nokia 6600 da MP3 ü zil sesi yapma programı istiyoduk.O sorunu cözdük
kademe kademe anlatıcam aynen uygulayın calışacaktır emin olun....


1)
adresine girip fexpoler programı indiroz.Bunu cep telefonu gönderip hafıza kartına kuruyoruz.

2)
adresine girip mp3 tag tools programını indirioz ve bilgisayarımıza kuruyoz.

3)
adresine girip dosyayı indirioz.Ve bu indirdiğimiz dosyayı telefona gönderip E/system/Libs klasörünün içine kopyalıyoruz.Daha sonra bu iki dosyayı E/system/Libs/plugins klasörünün içine kopyalıyoruz.
İşlemler bitti artık.Hiç bir şekilde mp3 çalma programı yüklemiyoruz.

4) 2. adımda indirdiğimiz mp3 tag tools programı acıp file bölümünden open directory deyip telefona göndermek istediğimiz mp3 ü seçiyoruz.Seçtikten sonra alttan open picture yapıoz ve (mp3 ü söyleyen şarkıcını resmini google de aratıoz ve resmini kaydedioz) şarkıcının resmini secioz.Daha sonra write tags deyip işlemi sona erdirioz.Ve exit deyip cıkıoz.

5)Herşey sona erdikten sonra mp3 ü telefona gönderioz.Ve telefona kurdugumuz fexpoler programını açıp E/system/mail klasöründen mp3 ü cut (kes) deyip E/sound/digital klasörünün içine yapıştırıoz.

6)En son olarak araçlar bölümünden dosya yöneticisini acıp sound/digital kısmına bakıyoruz.Orda telefona gönderdiğimiz şarkını isminin sol tarafında nota işareti varsa işlem başarıyla tamamlanmıştır demek.şarkıyı ses kaydediciden çalmaya başlarsa bu iş tamamdir.

7) tercihlere gelip istediğiniz mp3 ü melodi olarak kulllanabilirsiniz

TÜM BU İŞLEMLERİ YAPMAK YANLIZCA 2 DAKİKA SÜRÜYO BÖYLE UZUN OLDUGUNA BAKMAYIN.EĞER DOGRU Bİ ŞEKİLDE YAPARSANIZ TELEFON HEM MP3 PLAYER OLMADAN MP3 ÇALICAK HEMDE MP3 Ü ZİL SESİ YAPABİLECEKSİNİZ.....

HERKESE KOLAY GELSİN

güzelim ... tüm bunlarla uğraşıp verimli tam sonuç alamamaktansa (çünkü bu adımlar takılma yaptırıyor ve telin ram performansını düşürüyor.) sen en iyisi wma plus programını kur daha iyi heeee?:good: :good: :good:
 
ferdix5

ferdix5

Üye
arkadaşlar bence bu iş beş para etmez uzun uzun bi çaldırın bakalım mp3 çalıyor biraz çaldıktan sonra orjinal nokia sesi devreye giriyor kendi playeriyle dinlerkende 30-40 sn. sonra duruyor :)
 

ruzgar_911

Üye
son linkten programa ulasamıyorum yeni link yada program ada lütfen
 

ruzgar_911

Üye
son link calısmıyor yenilink yada program adı lütfen
 

atanfb

Üye
ya ark Allah askına biri bana yrd etsin ya bende 6600 var ya kart okuyucu var hafıza kartına pc bisi atıom ama tel gözükmüo ya msn altayli_cocuk@hot yrd ederseneiz sevinirim...
 
ugurlu_48570

ugurlu_48570

Üye
dostum wma plus diye bişi var:ehe:ehe

--------------- Ekleme ---------------

(atanfb) telefonuna ne attıgına bağlı sen o attığın şeyleri herangi bir dosya yöneticisinden acmayı dene
 

akrep_hayal

Üye
abicim sizin pulings diye bi programdan haberiniz yok galiba kur proyu gir tercihe bütün müzikleri kullan müzik sesi olrak...şahsen kendim kullanıyorum şimdi...!!
 
M.H.Orhan

M.H.Orhan

Üye
sen kendini cok mu zeki zannediosun ??


Bence Zekii kardeşim
Dediği gibi performans sorunu es gaçilemeyecek kadar büyük bunu da yazsaydın yapacak olanlar neyle karşılaşacaklarını bilirdi

Saygılar...
 

ferit78

Üye
test
 

emrekkurtul

Üye
sorun değilll
 

kasim1225

Üye
Yaw Nolur Hafıza Kartına Nasıl Kurcaz

--------------- Ekleme ---------------

Yaw Bende Kablo Yok Sıs Dosyasını Nasıl Kurcam Yardım Plss

--------------- Ekleme ---------------

Kablo Yokk Nasıl Kurcaz Sıs Dosyasını
 

ozguredi

Üye
evet arkadaşlar nokia 6600 da MP3 ü zil sesi yapma programı istiyoduk.O sorunu cözdük
kademe kademe anlatıcam aynen uygulayın calışacaktır emin olun....


1)
adresine girip fexpoler programı indiroz.Bunu cep telefonu gönderip hafıza kartına kuruyoruz.

2)
adresine girip mp3 tag tools programını indirioz ve bilgisayarımıza kuruyoz.

3)
adresine girip dosyayı indirioz.Ve bu indirdiğimiz dosyayı telefona gönderip E/system/Libs klasörünün içine kopyalıyoruz.Daha sonra bu iki dosyayı E/system/Libs/plugins klasörünün içine kopyalıyoruz.
İşlemler bitti artık.Hiç bir şekilde mp3 çalma programı yüklemiyoruz.

4) 2. adımda indirdiğimiz mp3 tag tools programı acıp file bölümünden open directory deyip telefona göndermek istediğimiz mp3 ü seçiyoruz.Seçtikten sonra alttan open picture yapıoz ve (mp3 ü söyleyen şarkıcını resmini google de aratıoz ve resmini kaydedioz) şarkıcının resmini secioz.Daha sonra write tags deyip işlemi sona erdirioz.Ve exit deyip cıkıoz.

5)Herşey sona erdikten sonra mp3 ü telefona gönderioz.Ve telefona kurdugumuz fexpoler programını açıp E/system/mail klasöründen mp3 ü cut (kes) deyip E/sound/digital klasörünün içine yapıştırıoz.

6)En son olarak araçlar bölümünden dosya yöneticisini acıp sound/digital kısmına bakıyoruz.Orda telefona gönderdiğimiz şarkını isminin sol tarafında nota işareti varsa işlem başarıyla tamamlanmıştır demek.şarkıyı ses kaydediciden çalmaya başlarsa bu iş tamamdir.

7) tercihlere gelip istediğiniz mp3 ü melodi olarak kulllanabilirsiniz

TÜM BU İŞLEMLERİ YAPMAK YANLIZCA 2 DAKİKA SÜRÜYO BÖYLE UZUN OLDUGUNA BAKMAYIN.EĞER DOGRU Bİ ŞEKİLDE YAPARSANIZ TELEFON HEM MP3 PLAYER OLMADAN MP3 ÇALICAK HEMDE MP3 Ü ZİL SESİ YAPABİLECEKSİNİZ.....

HERKESE KOLAY GELSİN

sayın dostum bazı programlar pcde açılmadı birinide bulamadım kısacası olmadı
ne yapmalıyız sence:sukur:
 
PAPADOC

PAPADOC

Üye
kardeş olmuyor desteklemiyor bazı mp3lerde kafayı yiyor yinede sagol
 


Üst Alt