insanlar ölünce ne olur mutlaka okuyunuz

Sponsorlu Bağlantılar

enginzz

enginzz

Üye
hıc te normal bıse deıl ınsanı korkutuyor okuyunca
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall


_SiyabeNd_

_SiyabeNd_

Üye
Allah(c.c.) bizlere hayırlı ölüm nasip etsin (Amin)
 
-LiveYourLife-

-LiveYourLife-

Üye
Peeeh :P
 

pelın_

ben çok kokarım ölumden oyuzden okumuycam ama sagol hercenlı ölumu tadacak:(
 
Turan

Turan

Üye
aci gercek
 
Aege

Aege

Üye
Tüm insanların kaçınılmaz sonu değil.Bazı insanlar yakılıyor
 
Sandrake

Sandrake

Üye
millet ağlıyo yaa kendinizi kaptırmayın güzel yasayın iyi yasayın öbür tarafınızı kurtarın
 
.yaRasa.

.yaRasa.

Üye
Tamda geriliyordum.. sonun az ortasında rahatladım!
 
KuSurSuz^Kinq*

KuSurSuz^Kinq*

Üye
Okumadımki Hahaha Çok Uzundu :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
cardanadam

cardanadam

Üye
teşekkür ederim bize ölümü hatırlattığın için. Şimdi bu konuyu okuyan arkadaşlara cennete gitmek istermisin desen 90% ı evet der ama kimse ölmek istemez ölümden korkar
 

Dejavu117

Üye
O ndan geldik ve yine O na dondurelecegz..
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
:( :(
 
55_BeRKaN_55

55_BeRKaN_55

Üye
aslında arada bir bu tür yazıları okuyup nefsimizi köreltmek gerekiyor
 
seyfipasa

seyfipasa

Üye
fani aciz insanoğlu.ruh olmadıktan sonra kokusmus et parcası..
 


Üst Alt