İşlemciler ve saniye hızları !!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
maxirabit

maxirabit

Üye
kamyon şöförü yazmış heralde'' Çok güçlü bir arabayı dandik bir şöförün kullanımı hız açısından nasıl etkilerse o şekilde etkiler'':kotu:
 


Kedi Yavrusu

Üye
ya arkadaşlar tamam n8 daha hızlı, ama konuda adamın dediği gibi TEORİDE.
bildiğiniz gibi pratikte yani gerçek hayatta olay tam tersi.
doğru mu doğru!
 
cardanadam

cardanadam

Üye
<br />
<br />
dostum bizim işlemciler 850 mhz e kadar gider.ama overclock yapan biri maksimum 700 mhz e geldiğini söyledi ilerleyince reset attığını söyledi...

o zaman ne anlamı kaldı overclock yapmanın ha 680 ha 700 değmez
 

mesut1979

Üye
slm,symbianin hizli oldugundan mi cogu isleri agir yapiyor ,gidin bir elinize android öbür elinizede symbian alin bakin bakalim hangisi daha hizli.
 
Dampierre

Dampierre

Üye
kaçıncı kere aynı şey paylaşılıyor bilmemki. Ayrıca orada belirtilen android'in GPU yu kullanamama kısmı tamamen yanlış.
 

nonamex

Üye
 
Cruzer_Contour

Cruzer_Contour

Üye
_ardaa

_ardaa

Üye
açmayın şöyle konular sonular fandroidler üşüşüyor, nonamex zaten kötüleyecek yer arıyor yine bulmuş bir video eklemiş:)
 
Dampierre

Dampierre

Üye
ayrıca symbian da menü geçişlerini tamamen Cpu üzerinden yapıyor. Bellede düzeleck galiba ama çin annasındada böyle. Yanlış bir değerlendirme bu yazı
 

nonamex

Üye
açmayın şöyle konular sonular fandroidler üşüşüyor, nonamex zaten kötüleyecek yer arıyor yine bulmuş bir video eklemiş:)

N8 ile Galaxy S karşılaştırılmış, video olmadan olmaz dedim yanlış mı ? :)
 

Kedi Yavrusu

Üye

hiç bu arkadaşa laf atmayın şimdi.
adam sizin gibi teoride n8'in hızlı olduğuna inanıp, bir de bunu ölümüne savunmuyor.
TARAFSIZCA iki telefonun yanyana koyulmuş videosunu ekliyor. konu bu iki telefon üzerine. eklenen video da iki telefonun karşılaştırması.
ben bir taraf göremiyorum.
ama symbiancı arkadaşlar gerçek hayatın teoriden farklı olduklarını bildikleri için hemen videoya karşı çıkıyorlar.

çıksınlar.
nereye kadar.
android 2.x bitti şimdi android 3 geliyor onlar daha annayı bekleye dursun...
 
_ardaa

_ardaa

Üye
sen daha çekilen videoların ekranla çekildiğini sanıyorsun daha neyi savunuyorsun ki, adam youtube'a karşılaştırma videosu eklemiş amoled ekran daha net o yüzden böyle diyorsun sana ne demeli bilmiyorum ki:D
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
sen daha çekilen videoların ekranla çekildiğini sanıyorsun daha neyi savunuyorsun ki, adam youtube'a karşılaştırma videosu eklemiş amoled ekran daha net o yüzden böyle diyorsun sana ne demeli bilmiyorum ki:D

:kop:
 
Uruloki

Uruloki

Üye
yalnız şu da var bu konu açıldı modları göreve çağırıyorum birkaç kişi ban almıştı ve "yine" kavga çıkıyor ve bir şey daha "teorik" olarak olduğunu S^3 de ki bu yavaşlığın ise s60v5 arayüzünden kaynaklı olduğunu bilmenizde fayda isteyen spb shell yükleyip bakabilir yavaş mı diye
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
yalnız şu da var bu konu açıldı modları göreve çağırıyorum birkaç kişi ban almıştı ve "yine" kavga çıkıyor ve bir şey daha "teorik" olarak olduğunu S^3 de ki bu yavaşlığın ise s60v5 arayüzünden kaynaklı olduğunu bilmenizde fayda isteyen spb shell yükleyip bakabilir yavaş mı diye

aynen. Sistem kotu. 600 mhz lik androidler bile daha seri olabiliyor..
 
ustura42

ustura42

Üye
Ya arkadaşım madem android daha iyi bi işletim sistemi neden o zaman hala symbian bölümünde dolaşıp symbiana laf atıyosunuz madem memnunsun android ten o zaman git android bölümünde dolaş ne geziyon burda. 50 tane işletim sistemi çıksa yinede symbindan vaz geçemezziniz bunu kabul edin.vaz geçmiş olsaydınız ilgilenmiyor olsaydınız forumun bu bölümünde değil android bölümünde olurdunuz ben şimdiye kadar başka bölüme hiç girmedim girmemde çünkü ilgim alakam ve hevesim yok. Meyve veren ağaç taşlanır. Bunların hiçbiri yokken symbian vardı ve olmaya devam edecek. Sizde bunu kabul edin. 6600 çıktığında android mi vardı ama hepiniz kullanmışsınızdır veya can attınız kullanmak için. Bu kadar nankör olmayın.
 
pRime.

pRime.

Üye

Benim bu videodan anladigim te sey galaxy s'in internet tarayicisinin daha iyi oldugu. Onun disinda kalan diger seylerde buyuk ustunlugunu goremedim.


----------Eklendi @ 01:09:43 ---------- Yazıldı @ 01:08:03 ----------

sen daha çekilen videoların ekranla çekildiğini sanıyorsun daha neyi savunuyorsun ki, adam youtube'a karşılaştırma videosu eklemiş amoled ekran daha net o yüzden böyle diyorsun sana ne demeli bilmiyorum ki:D

Diyecek bisey bulamadim zaten onu diyince :d:
 
_ardaa

_ardaa

Üye
ben şaka yapıyor sanmıştım ama kaç kişi dedik elemana arkadaş video çekimi ile ekran ne alaka ama yok amoled de amoled diye tutturdu:kop:
 
pRime.

pRime.

Üye
ben şaka yapıyor sanmıştım ama kaç kişi dedik elemana arkadaş video çekimi ile ekran ne alaka ama yok amoled de amoled diye tutturdu:kop:

Tam komedi ya :d: ayrica o arkadasin ikinci hesabi bu ama neyse...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt