<br />
<br />
dostum bizim işlemciler 850 mhz e kadar gider.ama overclock yapan biri maksimum 700 mhz e geldiğini söyledi ilerleyince reset attığını söyledi...
o zaman ne anlamı kaldı overclock yapmanın ha 680 ha 700 değmez
açmayın şöyle konular sonular fandroidler üşüşüyor, nonamex zaten kötüleyecek yer arıyor yine bulmuş bir video eklemiş![]()

Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
sen daha çekilen videoların ekranla çekildiğini sanıyorsun daha neyi savunuyorsun ki, adam youtube'a karşılaştırma videosu eklemiş amoled ekran daha net o yüzden böyle diyorsun sana ne demeli bilmiyorum ki![]()

yalnız şu da var bu konu açıldı modları göreve çağırıyorum birkaç kişi ban almıştı ve "yine" kavga çıkıyor ve bir şey daha "teorik" olarak olduğunu S^3 de ki bu yavaşlığın ise s60v5 arayüzünden kaynaklı olduğunu bilmenizde fayda isteyen spb shell yükleyip bakabilir yavaş mı diye
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
sen daha çekilen videoların ekranla çekildiğini sanıyorsun daha neyi savunuyorsun ki, adam youtube'a karşılaştırma videosu eklemiş amoled ekran daha net o yüzden böyle diyorsun sana ne demeli bilmiyorum ki![]()

ben şaka yapıyor sanmıştım ama kaç kişi dedik elemana arkadaş video çekimi ile ekran ne alaka ama yok amoled de amoled diye tutturdu![]()
ayrica o arkadasin ikinci hesabi bu ama neyse...
