Şuan Facebook Saldırı Altında !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AbdulkadirAvan

AbdulkadirAvan

Üye
    Konu Sahibi
Şuan Facebook Saldırı Altında !
Anonymous adlı ünlü grup şuanda
facebook'a saldırı düzenliyor , kendi
irc topluluğundada belirtmişler
Anonymous kimdir google'den bilgi
alabilirsiniz.
server irc.anonops.li ircd portallarındada facebook ile ilgili
yazılar paylaşmışlar kendi
guruplarında

http://sosyalmedya.co/dunyaca-unlu-anonymous-turkiye’deki-internet-sansurune-el-atiyor/
 


jeosalih

jeosalih

Üye
Haklı olabilirsin yaklaşık 1 saattir facede bir gariplik var.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
:hmmm
 
fireman87

fireman87

Üye
Bu gidişle patlatabilirler :ehe
 
AbdulkadirAvan

AbdulkadirAvan

Üye
    Konu Sahibi
evet 1 saattir giremiyorum veritabani ile ilgili bir hata veriyor.
 
1tebessum

1tebessum

Üye
hiçbişe olmaz
 
PureFood

PureFood

Üye
Aynen var 1 saattir bişey valla :hmmm
 
AbdulkadirAvan

AbdulkadirAvan

Üye
    Konu Sahibi
şu an hesabınız silindi gibi bir hata alıyorum :s gitti fotolar
 
fireman87

fireman87

Üye
SQL FTP tabanına giriş yaparlarsa eğer herkesin hesabı :bye2:
 
PureFood

PureFood

Üye
Yok artık, bende öle hiç demedi sağlam, sadece vertibanı yazma hatası aldım hep. :hmmm:hmmm
 
AbdulkadirAvan

AbdulkadirAvan

Üye
    Konu Sahibi
bilmiyorum mail hesabına ait bir facebook hesabı bulunamadı diye bir mesaj çıkıyor.
 

pelın_

hadı ahyırlısı valla face sevenlerın başı sagolsun benım gıbı nefret edenler gozumuz aydın
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 166392
fireman87

fireman87

Üye
Bende sevmem facebook'u o yüzden saldırıya destek çıkıyorum :P:
 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_
'Patron

'Patron

Üye
bişeycik olmaz
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Anonimus sokakta gülle oynasın, onların yapabileceği iş değil bu facenin herzamanki rutin sorunları.
 
zaza

zaza

Üye
Sabahtan beridir rahatca dolasiyorum bence sorun facebookta :D is icinde kullaniyorum ama kapansada zararima olmaz :)
 

jigsaw_54

Üye
Sabahtan beridir rahatca dolasiyorum bence sorun facebookta :D is icinde kullaniyorum ama kapansada zararima olmaz :)

aynen bende de bi sorun olmadı denebilir bi tek sohbetlerde ta en başta gönderdiğim şeyi daha sonra tekrar göndermiiş gibi gözükme durumu oldu 1-2 kere onun dışında bi sorun yok :D kapansada sıkıntı olmaz yani önceden facebook mu varmış :D
 
Sandrake

Sandrake

Üye
o değilde bir ara 1923türk faceyi 1 saat kapatıp türk bayrağı koymuştu ne gururlanmıştım :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Furkan1103
Cevap
6
Görüntüleme
977
Furkan1103
Marco Laren
Cevap
9
Görüntüleme
5K
Bruce Lee QQ


Üst Alt