Telefon Tavsiyesi samsung Star Wifi vs Samsung Corby 2

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
seytan_avcisi

seytan_avcisi

Üye
    Konu Sahibi
samsung Star Wifi vs Samsung Corby 2
samsung Star Wifi vs Samsung Corby 2

Yorumlarınızı Bekliyorum :bye2:
 


Xx_HoGaN_xX

Xx_HoGaN_xX

Üye
Samsung corby 2 düşünüyordum ama vazgeçtim, yatay klavye yok ve çözünürlüğü 240x320 hiç değmez, ayrıca kamerası da 2 mp. Samsung star wifi ise 3.2 mp kamerası ve gülücük tanıma özelliği var. Çözünürlüğüde 240x400. Bir tek avantajı var corby 2'nin o da ekranı 3.14 inch ama kesinlikle tavsiye etmem corby 2 yi. Star al derim..
 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
Star wifinin devri geçti artık ona vereceğiniz o paraya lg optimus me alın androidli en azından stardan kat kat üstün star alıpta o kasmaları yaşamayın.
 
seytan_avcisi

seytan_avcisi

Üye
    Konu Sahibi
Valla ben star alalı çok oldu desemde inanmayın 1.5 ay falan :ehe sadece merak ettim o telefonla farkını çünkü corby daha pahalı oda yeni olduğu içindir ayrıca android bile olsa hiçbir zaman lgye güvenmedim hemde android gibi şeylerden pek anlamıyorum :ehe
 
Xx_HoGaN_xX

Xx_HoGaN_xX

Üye
Lg nin sar değeri 1.30 gibi yüksek bir rakamı var ayrıca ben video sunu izledim. Tavsiye etmemişler. Lg bende almam giderim nokia alırım daha iyi.
 
  • Beğen
Tepkiler: seytan_avcisi
onurgunay35

onurgunay35

Üye
Alan memnun satan memnun arkadaşlar madem almışsınız konuşmaya gerek yok.
 
umutku84

umutku84

Üye
android'li bişey düşün bence :oke:
 
seytan_avcisi

seytan_avcisi

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar ben telefonu aldım çoktan star wifi bana telefon tavsiye etmenizi istemedim konu başlığına gör yorum yapın lütfen :off:
 
Xx_HoGaN_xX

Xx_HoGaN_xX

Üye
boşver iyi yapmışsın iyi telefon bende kullanıyom:ehe
 
seytan_avcisi

seytan_avcisi

Üye
    Konu Sahibi
şey seninki wifi ise güzel bildiğin tema var mı :) bazıları donma yapıyor bazılarının menüleri kayıyor bi tuhaf ooluyor:kotu:
 
Xx_HoGaN_xX

Xx_HoGaN_xX

Üye
seytan_avcisi

seytan_avcisi

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım firmware olayı varya onu diyorum :)
 
Xx_HoGaN_xX

Xx_HoGaN_xX

Üye
Ben firmware yüklemedim bende zaten 2010 firmware si var, bende gayet akıcı. Forumda vardı ama yüklemedim çünkü yükleyenlerin çoğunun telefonu açılmadı:ehe.
 
seytan_avcisi

seytan_avcisi

Üye
    Konu Sahibi
benim açıldı ve gayet iyi ama kullanmasına zor alışıyo insan eskisi özlüyorum bazen :kop:
 
Xx_HoGaN_xX

Xx_HoGaN_xX

Üye
İşte eskisini özlememek için yenisini yüklemeyeceksin:ehe artık seni teknik servis paklar ancak onlar atarlar, Ben asla internetten firmware yüklemem. Giderim servise derdimi anlatırım varsa öyle bir firmware yüklettiririm.
 
seytan_avcisi

seytan_avcisi

Üye
    Konu Sahibi
yok arkadaşım internette eskisini yüklemenin yöntemi bol da ben istemiyorum :naughty:
 
futbol123

futbol123

Üye
ikiside berbat fiyat aralığınız nedir?
 
Xx_HoGaN_xX

Xx_HoGaN_xX

Üye
O fiyat aralığına alınacak en iyi telefonlar bence.
 
seytan_avcisi

seytan_avcisi

Üye
    Konu Sahibi
ya arkadaşım ne güzel yardımcı olmak istiyorsun tamam güzelde yorumları okumalısın bence , samsung starımın olduğunu kaç kare söyliyeceğim imzamdada var yuh yani :off::angry:
 
Xx_HoGaN_xX

Xx_HoGaN_xX

Üye
:ehe:ehe. Çoğu yorumları okumaz ki, alışmalısın:ehe.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

0sıfırcı
Telefon Tavsiyesi Samsung
Cevap
36
Görüntüleme
907
0sıfırcı
Cevap
2
Görüntüleme
726
TheStRoNg
Cevap
16
Görüntüleme
871
DarkredBlue61
MAERKEK
Cevap
16
Görüntüleme
649
DarkredBlue61


Üst Alt