Samsung corby 2 düşünüyordum ama vazgeçtim, yatay klavye yok ve çözünürlüğü 240x320 hiç değmez, ayrıca kamerası da 2 mp. Samsung star wifi ise 3.2 mp kamerası ve gülücük tanıma özelliği var. Çözünürlüğüde 240x400. Bir tek avantajı var corby 2'nin o da ekranı 3.14 inch ama kesinlikle tavsiye etmem corby 2 yi. Star al derim..