Sizce Tamiri Mümkün mü ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Sizce Tamiri Mümkün mü ?
Arkadaşlar bende evde yatan bir N73 var. Geçen yaz su kaçırmıştım içine kuruduktan sonra telefon çalışmaya başladı ama tuşları çalışmıyor açık bıraktıktan 20 dk sonra tuşlar çalışıyor ama kamera tuşu vb. tuşlar asla çalışmıyor, hafıza kartını okumuyor. Bu telefonu tamir ettirip satmayı düşünüyorum da sizce tamir olur mu ? Olursa yaklaşık ne kadara olur ?
 


ModderFurkan

Üye
bi 20 lira falan tutar herhalde.
 
Larismus

Larismus

Üye
bence 20tl yi gecer o tuş masrafları falan çünkü bir de hafıza kartı okuyucusu diyorsun. git bir sor. cok fazla istemezlerse yaptırırsın
 
stainless steel

stainless steel

Üye
telefonu açıp kapatmaya 20 tl istiyorlar 35 gözden çıkar
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
dene neden olmasın
 

xErKaNx

Üye
kardeş kendin sökmeyi biliyorsan ön kapağı sök daha sonra vidalarıda sök tuş takımı zaten soketlidir. Tuş takımını bi toptan telefon satan yere götür yeni tuş takımı al en fazla 15 tl eder. Bu tuş takımında hafıza yuvası , joistik, ve hafiza kart yuvasıda mevcuttur. Ama kamera tuşu için bişey diyemem. Şunu söyleyeyim satıpta kimsenin canını yakma derim. Yada satarken sorunlarını söyle telefonun. Sen satar kurtulursun belki ama bir başkası bilmeden alırsa alana yazık olur. Telefoncu sana verir 50 -70 tl zengin olmazsın ama başkasına o telefonu sağlam diye 100-150 tl ye satarlar alana sıkıntı olur. Unutmaki ticarette hile yapan bizden değildir buyuruyor HZ MUHAMMED s.a.v. Efendimiz. Bu hadis yetmezmi. Sen satacağın kişiye sorunları söyle belki biraz zarar edersin ama hadisdeki duruma düşmekten kurtulursun.
 
__xXx__

__xXx__

Üye
telefoncuya sor ama bence bi 50 lirayı gözden çıkar sen bu arada istersen telefoncuya sadece ekranı ve board u da 40 liraya falan satarsın hiç masraf etmeden cebine para girmiş olur
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
kardeş kendin sökmeyi biliyorsan ön kapağı sök daha sonra vidalarıda sök tuş takımı zaten soketlidir. Tuş takımını bi toptan telefon satan yere götür yeni tuş takımı al en fazla 15 tl eder. Bu tuş takımında hafıza yuvası , joistik, ve hafiza kart yuvasıda mevcuttur. Ama kamera tuşu için bişey diyemem. Şunu söyleyeyim satıpta kimsenin canını yakma derim. Yada satarken sorunlarını söyle telefonun. Sen satar kurtulursun belki ama bir başkası bilmeden alırsa alana yazık olur. Telefoncu sana verir 50 -70 tl zengin olmazsın ama başkasına o telefonu sağlam diye 100-150 tl ye satarlar alana sıkıntı olur. Unutmaki ticarette hile yapan bizden değildir buyuruyor HZ MUHAMMED s.a.v. Efendimiz. Bu hadis yetmezmi. Sen satacağın kişiye sorunları söyle belki biraz zarar edersin ama hadisdeki duruma düşmekten kurtulursun.
Yok arkadaşım naptın sende :d: Dediğim gibi amacım telefonu tamir ettirdikten sonra satmak. Sattıktan sonra da yeni telefon almak için biriktirdiğim paranın üstüne koyucam.
Bu arada yorum atan herkese teşekkürler. Ben bir sorarım 50 tl tutarsa zaten sattığımda telefoncuya 50 tl almış olucam değişen bişey gene olmaz. Ya da the road runner'ın dediği gibi direk board ve ekranı satarm o da yeterli olur da ona da 40 tl verirler mi bilemem tabi :)
 
Gökhan_F9

Gökhan_F9

Üye
Bence biraz tuzlu olabilir çünkü su teması durumunda kisa devreler olabiliyor ve bunların olmaması için telefonun içi açıldıgında paslanma yapan yerler tespit edilicektir.Bunlar tespit edilmez ise ilerde telefon nem aldıgında veya ısındıgında falan sorun çıkarma ihtimali artar.
Tahminime göre 40-50 lirayı bulur deger mi dersen degmez bence satsan kaç para alıcaksın zaten
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Bence biraz tuzlu olabilir çünkü su teması durumunda kisa devreler olabiliyor ve bunların olmaması için telefonun içi açıldıgında paslanma yapan yerler tespit edilicektir.Bunlar tespit edilmez ise ilerde telefon nem aldıgında veya ısındıgında falan sorun çıkarma ihtimali artar.
Tahminime göre 40-50 lirayı bulur deger mi dersen degmez bence satsan kaç para alıcaksın zaten
Haklısın uğraşmaya değmez gibi.
 
Gökhan_F9

Gökhan_F9

Üye
Çogu kisinin basına geldi böyle durum su teması çok dert bisey yani kanser gibi ilerde mutlaka dert çıkarır basına.
Yinde de göster bi fiyat versinler ona göre makul ise yaptırabilirsin.30 liraya kadar olur ama üstü için degmez bence.
 

xErKaNx

Üye
kusurlarını söyledikten sonra mesele yok:oke: bu arada istanbul bağcılarda olsaydın sanin için telefonun tüm parçalarını sökerdim. Bana sadece kasasını versen yeterdi. Diğer tüm parçaları senin olsun
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
kusurlarını söyledikten sonra mesele yok:oke: bu arada istanbul bağcılarda olsaydın sanin için telefonun tüm parçalarını sökerdim. Bana sadece kasasını versen yeterdi. Diğer tüm parçaları senin olsun
malesef, gene de teşekkürler.

----------Eklendi @ 03:25:58 ---------- Yazıldı @ 03:25:29 ----------

Çogu kisinin basına geldi böyle durum su teması çok dert bisey yani kanser gibi ilerde mutlaka dert çıkarır basına.
Yinde de göster bi fiyat versinler ona göre makul ise yaptırabilirsin.30 liraya kadar olur ama üstü için degmez bence.
aynen katılıyorum ilgin için teşekkürler.
 
caglet

caglet

Üye
Adama öğrenci indirimi de 20 tl ayarlar
 
__xXx__

__xXx__

Üye
Yok arkadaşım naptın sende :d: Dediğim gibi amacım telefonu tamir ettirdikten sonra satmak. Sattıktan sonra da yeni telefon almak için biriktirdiğim paranın üstüne koyucam.
Bu arada yorum atan herkese teşekkürler. Ben bir sorarım 50 tl tutarsa zaten sattığımda telefoncuya 50 tl almış olucam değişen bişey gene olmaz. Ya da the road runner'ın dediği gibi direk board ve ekranı satarm o da yeterli olur da ona da 40 tl verirler mi bilemem tabi :)
vallaha kardeşim git bi sor bana verirler gibime geliyor çünkü bi dergide okuduğum kadarı ile bir cep telefonunun en masraflı(yedek parçada)kısımları ekran ve board diye biliyorum ben benim bi arkadaşımında n73 ü var ekranı kırıldı diye yaptırdı kendileri 30 lira girdi e board desen zaten en önemli kısım benim düşüncem bu onlarda tahminen 40 tl eder ama yine de sen bilirsin git sor cebine kar bırakacaksa durma yaptır ama başka bi telefoncuya sat :D
 
buket2

buket2

Üye
emin ol telefonun ederi kadar tamir parası alırlar...
 
Ocean258

Ocean258

Üye
30-40 lırayı gozden cıkarmalısın bence.. sırf sorununu anlamak ıcın bakmaya 20 tl ıstıolar artık :dry:
 
[_ATHENA_]

[_ATHENA_]

Üye
[COLOR=""][SIZE=""]telefoncu onu rahar şekilde yapar. Senin tuşlar kısa devre yapmış. Pek de tutmaz[/SIZE][/COLOR]
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt