El~PisToLeRo
Üye
NİYE RAKAMLARA TAKILMIYIM BİRİ BÜTÜN FİLMLERİ AÇIYIR 1080P DİYERİ 720P FİLMLERİ AÇIYO
TAKILMICAK BİŞEYDEĞİL
----------Eklendi @ 13:57:58 ---------- Yazıldı @ 13:39:58 ----------
EVET HERŞEY İŞLEMCİ DEĞİL HERŞEY VİDEO VİDEODA NEYSE O TELİ KULLANMANA GEREK YOK VİDEOSUNA BAK AL GİTSİN DEMİ SİZİN MANTIĞINIZDA BU İŞTE.
GS2 SADECE İŞLEMCİYLE ÖNDE OLSA BİŞEY DEMİCEM![]()
Hocam su video'yu izlemedin gitti heryerde pesinden kosuyorum ekliyorum ama hikaye bakmıyosun hiç

Ne demis meego'cu arkadaslar ''Yakala Fandroid''

Al sana piksel

[video=youtube;W4A8j7sUl9M]http://www.youtube.com/watch?v=W4A8j7sUl9M[/video]



Yoksa N8 nerde Gio nerde 

