Psp go alacağım bakar mısınız?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
woltcaptain

woltcaptain

Üye
    Konu Sahibi
Psp go alacağım bakar mısınız?
Arkadaşlar yakın bir arkadaşım ps3 aldı ve bana psp sini satmak istiyor bana da uygun geldi fotoğrafları falan yok ama bence temiz alet(ekran korumasıyla kullanıyordu hep).Her neyse fiyat 250 kırılmış 12 oyun yüklü kılıf şarj aleti vs ile gelecek alayım mı uygun mudur?:hmmm
 


RedColt

RedColt

Üye
psp go ben önermem kızağında sorunlar oluyor, ve ele tam oturmuyor.
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
fiyat güzelde,şekil güzel degil.@RedColt un dedigi gibi kızagında sorunlar çıkabilir.bence alacaksan psp 3004 bak.ama tek şansın da buysa bence kaçırma derim.düzgün kullandıgın sürece birşey olmaz.benim arkadaş kullanıyor 3004 e göre ekranı biraz daha ufak,birde ele rahat oturmuyor,bunun haricinde bir sorun yok.
 
DPool

DPool

Üye
PSP Go yu pek sevemedim.Tasarımından olsa gerek.Bende sana 3004 öneriyorum.Ama Go alacaksan sen bilirsin.Sonuçta sen kullanacaksın aleti.
 
woltcaptain

woltcaptain

Üye
    Konu Sahibi
go yu ben seviyorum ele oturmama gibi bi olay yok bende(defalarca kez oynadım alacağım cihazda) fiyat da uygun kızağı bozulursa da kırma programını pspden silme gibi bişey olabiliyomu sonra servise gönderirim.Şahsen ben cihazı seviyorum 3004 alsam cebime sığmıyo kızağı kırılanada hiç rastlamdım kırılır mı?:hmmm
 
süper nova

süper nova

Üye
bende psp go alacağım bence gayet güzel bir cihaz el konsolları içinde en iyisi
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
go yu ben seviyorum ele oturmama gibi bi olay yok bende(defalarca kez oynadım alacağım cihazda) fiyat da uygun kızağı bozulursa da kırma programını pspden silme gibi bişey olabiliyomu sonra servise gönderirim.Şahsen ben cihazı seviyorum 3004 alsam cebime sığmıyo kızağı kırılanada hiç rastlamdım kırılır mı?:hmmm
düzgün kullanıldıgı sürece kızagı kırılmaz.kırılsa bile bi açıp kapatmayla korsan oyun çalıştırmak için gerekli yazılım uçuyor diye biliyorum.yani kırılsa bile servise verirsin.
 
woltcaptain

woltcaptain

Üye
    Konu Sahibi

düzgün kullanıldıgı sürece kızagı kırılmaz.kırılsa bile bi açıp kapatmayla korsan oyun çalıştırmak için gerekli yazılım uçuyor diye biliyorum.yani kırılsa bile servise verirsin.

şimdi yazı biraz karışık olmuş ama kızağı kırılmaz diyosunuz.Şu versiyon kırma işinde de açma kapamayla versiyon uçuyor diyosunuz da o oyunların içinde bi programla tekrar yapılıyor onu silip servise göndersem çakmazlar demi onun dışında almayı düşünüyorum aleti
 
Larismus

Larismus

Üye
go yu hiç tavsiye etmem. en iyisi 3000. ama fiyatı da fena degil. yine de sen bilirsin
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
şimdi yazı biraz karışık olmuş ama kızağı kırılmaz diyosunuz.Şu versiyon kırma işinde de açma kapamayla versiyon uçuyor diyosunuz da o oyunların içinde bi programla tekrar yapılıyor onu silip servise göndersem çakmazlar demi onun dışında almayı düşünüyorum aleti
yok çakılmaz herhalde.bildigim kadarıyla bazı versiyonlarda hack uçucu oluyor yani dedigim gibi kapatınca eski haline dönüyor,ama bazı versiyonlarda da hack uçmuyor,yani kapatsanızda korsan oyun çalıştırabiliyor.zaten öyle birşey olsa bile servislik bi durum olacagını hiç sanmıyorum.yani gönül rahatlıgıyla alabilirsin :)
 
  • Beğen
Tepkiler: woltcaptain
woltcaptain

woltcaptain

Üye
    Konu Sahibi
go yu hiç tavsiye etmem. en iyisi 3000. ama fiyatı da fena degil. yine de sen bilirsin
Cebime bile sığmıyo ama teşekkürler

yok çakılmaz herhalde.bildigim kadarıyla bazı versiyonlarda hack uçucu oluyor yani dedigim gibi kapatınca eski haline dönüyor,ama bazı versiyonlarda da hack uçmuyor,yani kapatsanızda korsan oyun çalıştırabiliyor.zaten öyle birşey olsa bile servislik bi durum olacagını hiç sanmıyorum.yani gönül rahatlıgıyla alabilirsin :)
Saol kardeşim aydınlattığın için(h)
 
ibrahim19100

ibrahim19100

Üye
psp go almayın.ben aldım pişman oldum.479 tl verdim 1 ay önce hala içim cız ediyo.ele oturmuyo uzun süre oynayamıyosunuz elinize kramplar giriyo.bende bu yüzden altına kalın strafor yapıştırdım.biraz daha kalınlaştı ve elime tam oturdu.ama bizim memlkette bu cihazı kıracak bi delikanlı bulamadım.yani içinde ki 10 adet oyunla idare ediyoruz.ama film izlerken harika oluyo.görüntüsü çok net ve rengarenk diyebilirim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt