Tuba.Erva
Üye
o coktan sıyaha cevırdı ble yazı rengını
mobilim. Kodları yolla yazalım.
mobilim. Kodları yolla yazalım.

kım ne renkle ıntıkam alacak kımlerın renklerı solacak 
Olaylar kızışıyord:
o coktan sıyaha cevırdı ble yazı rengını![]()
aksiyon gelecek sayfada neler olacakkım ne renkle ıntıkam alacak kımlerın renklerı solacak
yazanlar yazamayanlar
renk körü olanlar
gelecek bölümde![]()

mobilim. Kodları yolla yazalım.
[1/COLOR] <= ahan da kod (1'i sil)

[1/COLOR] <= ahan da kod (1'i sil)



Konunun adı pembe konu olmalı![]()
pembe bölüm açalim bi de.![]()


Anlaşılmayacak gibi değil ki zaten![]()


pembe den sogudum sayenızde yeter yaa
bak üşenmedim yine pembe yazdım. Artık bilgisayardan turuncu mobilden pembe![]()
