sanırım bende ideos x5 alıcam bu gidişle.işlemcisi,flash desteği,ekran çözünürlüğü,malzeme kalitesi,fiyat ve kvk güvencesiyle gözüm kapalı alabileceğim bir telefon haline geldi.emsallerine 2 kat para verileceğine bu paraya alınabilecel güzel bir cihaz
ben galiba ideos x6 yı beklicem
bide turkcelle mesaj ettım getireblirmisiniz die. sizde mesaj atın ne kadar istek o kadar iii

ben galiba ideos x6 yı beklicem
bide turkcelle mesaj ettım getireblirmisiniz die. sizde mesaj atın ne kadar istek o kadar iii

sanırım bende ideos x5 alıcam bu gidişle.işlemcisi,flash desteği,ekran çözünürlüğü,malzeme kalitesi,fiyat ve kvk güvencesiyle gözüm kapalı alabileceğim bir telefon haline geldi.emsallerine 2 kat para verileceğine bu paraya alınabilecel güzel bir cihaz

x6 nın hdmı cıkısı, 1ghz işlemcisi ve 8mp kamerası beni cezvetti.








