Turkcellde sınırsız facebook paketı alıyorum 3tl hız dusmuyor kullanıyorum suan.. 250mblık paket alıyorum msn fılan gırmek ıcın. Eger cok ınternete gırme ıhtıyacım varsada pepsı kapakı gonderıyorum yetıyor zaten suan tatıld oldugumdan dolayı boyle. Evımde ınternetım var.3ay ıdare edıyorum.bırde benım bulundugum bolgede tek turkcell cekıyor ondan once avea 1gb turkcell uygun bır paket yapsa 1gb ıyı olurdu.. Ama yapmıyrr
----------Eklendi @ 09:58:17 ---------- Yazıldı @ 09:57:15 ----------
avea 1gb 9tl