Huawei İdeos X6

Sponsorlu Bağlantılar

KralBaykus

KralBaykus

Üye
    Konu Sahibi
Huawei İdeos X6




Huawei, IDEOS X6 adını verdiği telefona 4.1 inç boyutunda WVGA ekrana, 1 Ghz hızında Qualcomm Snapdragon işlemciye, HDMI çıkışına yer vermiş. 2D/3D donanımsal hızlandırma yapabilen telefon, sahip olduğu kamerası ile 720p çözünürlükte video çekebiliyor. LED flaşa da yer verilen IDEOS X6'da HSPA+, WiFi b/g/n ve Bluetooth gibi kablosuz veri aktarım çözümlerinin yanında GPS/A-GPS'e de yer verilmiş.


GEneL
2G Bant GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
3G Bant HSDPA 850 / 1900 / 2100
Ağırlık 143 gr
Boyutlar (Y x G x D) 122 x 66 x 10 mm
Renk seçenekleri Siyah
EKRAN
Ana ekran TFT kapasitif dokunmatik
Ekran ölçüleri 480 x 800 piksel, 4.1 inç
Renk sayısı 16 Milyon renk
- Harekete duyarlı ekran
SES
Titreşim var
Zil sesleri MP3
Ahizesiz görüşme Var
- 3.5 mm ses çıkışı
- Dolby Mobile ses teknolojisi
HAFIZA
Dahili hafıza 2 GB hafıza, 512 MB RAM, 2 GB ROM
Harici hafıza Maksimum 32GB
Hafıza kartı tipi microSD (TransFlash)
KAMERA
Dahili kamera 5 MP
Maksimum çözünürlük 2592х1944 piksel
Video kayıt Var, 720p
İkinci kamera Yok
- Otomatik netleme
- LED flash
- Coğrafi etiketleme
VERİ
Bluetooth Var v2.1 - A2DP
USB Var, microUSB v2.0
GPRS Var
3G HSDPA, 14.4 Mbps; HSUPA, 5.76 Mbps
EDGE Var
WLAN Wi-Fi 802.11 b/g/n
Kızılötesi Yok
MESAJ
SMS Var
MMS Var
E-posta Var
Anında mesajlaşma Var
ÖZELLİKLER
Radyo Stereo FM Radyo
Java 3. parti uygulamalarla
Ses oynatma MP3, AAC, RA, WMA, WAV, eAAC+
Video oynatma H.263, H.264, MP4, WMV, DiVX
Oyunlar Var
İşletim sistemi Android OS, v2.2 (Froyo)
İşlemci Qualcomm Snapdragon QSD8255 1 GHz
Tarayıcı Var
GPS Var, A-GPS uyumlu
- Ajanda
- TV bağlantısı
- Sesli notlar
- Google Arama, Maps, Gmail,YouTube, Google Talk, Picasa
- Akıllı metin girişi
- Adobe Flash 10.1
- HDMI port
GÜÇ
pil tipi Standart pil, Li-Ion 1500 mAh


Huawei, sahip olduğu özellikler ile dikkat çeken telefonu IDEOS X6'da 512 MB RAM ve 2 GB ROM kullanmış. IDEOS X6'da microSD kart girişi de bulunuyor.

Bu telefonla ilgili gelişme var mı ?Sizce Türkiye'ye gelir mi ?Gelir gelmez almayı düşünüyorum.

TÜrkiyeye geldiğindeki Fİyatı İse 600-ile1000 tl arası Birşey olması Bekleniyorr




Not:Bu Konu Üyeleri Bilgilendirmek Amacıyla Açılmıstır ... :oke:
 


oguzhan mobile

oguzhan mobile

Üye
acaba ne zaman çıkıcak yoksa ideos x5 alıcam
 
technoblue

technoblue

Üye
tasarımı pek hoşuma gitmedi. biraz kaba bir smartphone olmuş sanki. x5 daha güzeldi. android 2.2. froyo yerine 2.3 ile gelse daha iyi olurdu.
 
Ocean258

Ocean258

Üye
Alınmaz... videosu war hatalarıyla ılgılı ızleyın kararı sız verın..
 
yevkumen

yevkumen

Üye
ya x5 ten bi farkı yokki bence x5 daha güzel bu braz hantal ebatlarıda buyuk bende x5 var on numara telefon
 
oguzhan mobile

oguzhan mobile

Üye
berk bilgin

berk bilgin

Üye
Ewet fiyat farkı fazla olmaz bence telin ekranı aşırı büyük ipad tablet bilgisayar al daha iyi
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
şu huaweiye bi güvenebilsem...
 
oguzhan mobile

oguzhan mobile

Üye
bence telefonun boyu felan çok güzel ben bu teli beklicem. ayrıca huwei öyle çift simli televizyonlu bir telefın deil:oke:
 

OğuzcanAbi

Üye
gideri var telefonun :D
 

fatih_347

Kapalı Hesap
buda vidyosu
[video=youtube;ZiJDyAqkPBc]http://www.youtube.com/watch?v=ZiJDyAqkPBc[/video]
 
  • Beğen
Tepkiler: eses2658
umut681

umut681

Üye
x5 e göre daha güzel tipi şahsen x5 iğrenc geliyor bana tasarım olarak:pro:
 

nonamex

Üye
Huawei tasarımda zayıf kalıyor sanki.

Birde TFT ekran.. Amoled kullansaydı en azından keske.
 
Gökhan_F9

Gökhan_F9

Üye
Tasarımları Htc'den daha güzel en azından :aha:
 
61semih

61semih

Üye
kaba ama fıyatı ıle alınabılır 600tl olmaz tabıkı 700 olur en az
 
.yaRasa.

.yaRasa.

Üye
Fiyatı 600 Küsür bişi olur bence ama tasarımdan kalıyo! hayatımda gördüğüm en şekilsiz telefon.. hayatımda gördüğün en şekil telefon x5 :D
 
elmas14

elmas14

Üye
yaw arkadaşlar saçma sapan isteklerde bulunmuşsunuz , o saydıklarınız bu cihazlarda olsaydı zaten 600-700 liraya size vermezlerdi , mademki süper + süper olsun istiyorsun 1.5 vya 2.5 milyara çokta güzel telefonlar var , onlara yönelin lütfen.
 
fireman87

fireman87

Üye
Çözünürlük olayını yine halledememiş bu adamlar..
 
cCc Maxcı cCc

cCc Maxcı cCc

Üye
şu huaweiye bi güvenebilsem...
Güven bence:oke:


----------Eklendi @ 10:26:18 ---------- Yazıldı @ 10:22:44 ----------

600 mü:hmmm
50 tl fark kalıo x5 ile arasında hadi 50 tl oda düşse 100 tl fark olmaması lazım:hmmm
Türkiyeye ne zaman gelir ki?
Aslında x5 almak daha mantıklı bu cihaza göre tabi değişiklik yapılmazsa:naughty:
 

Benzer Konular

ömer talat katı
Cevap
13
Görüntüleme
1K
ömer talat katı
TheNightMare.
Cevap
0
Görüntüleme
573
TheNightMare.
AnIdleArtist
Cevap
3
Görüntüleme
551
ömer talat katı


Üst Alt