Huawei ideos x5 mi LG Optimus Netmi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Dichuda

Üye
    Konu Sahibi
Huawei ideos x5 mi LG Optimus Netmi ?
arkadaşlar huawei ideos x5'imi aliyim yoksa LG Optimus Net'in çıkmasınımı bekliyim ?
 


52mrt1905

Üye
bence huawei x5 al ekranı daha büyük ve kamerası daha iyi
 
Recep Özmen

Recep Özmen

Üye
bencede x5
 
61semih

61semih

Üye
x5 in özelliklerı daha ustun.eger uzun yıllar bu telefonu kullanırım dıyorsan ve cın malı olmasını onemsemıyorsan alabılırsın.ıkıncı el olarak satarken buyuk zarar edersın o yuzden alırsan bozulana kadar kullanman gerekebılır.lg ıse suanda pıyasada bulunan ve benım kullandıgım samsung galaxy gio ile aynı ozellıklere sahip.bataryası daha güçlü lg nın.gorebıldıgım tek fark bu bırde lg nın ekranı 16mılyon renk mı bılmıyorum fakat cozunurlugu aynı gıo ile
 

Dichuda

Üye
    Konu Sahibi
x5 in özelliklerı daha ustun.eger uzun yıllar bu telefonu kullanırım dıyorsan ve cın malı olmasını onemsemıyorsan alabılırsın.ıkıncı el olarak satarken buyuk zarar edersın o yuzden alırsan bozulana kadar kullanman gerekebılır.lg ıse suanda pıyasada bulunan ve benım kullandıgım samsung galaxy gio ile aynı ozellıklere sahip.bataryası daha güçlü lg nın.gorebıldıgım tek fark bu bırde lg nın ekranı 16mılyon renk mı bılmıyorum fakat cozunurlugu aynı gıo ile
Huawei çin malı olabilir fakat bazı gsm operatörlerinin telefonlarını yapıyor o yüzden sorun olmaz ben x5'i tercih ederim teşekkürler :)
 
elmas14

elmas14

Üye
x5 in özelliklerı daha ustun.eger uzun yıllar bu telefonu kullanırım dıyorsan ve cın malı olmasını onemsemıyorsan alabılırsın.ıkıncı el olarak satarken buyuk zarar edersın o yuzden alırsan bozulana kadar kullanman gerekebılır.lg ıse suanda pıyasada bulunan ve benım kullandıgım samsung galaxy gio ile aynı ozellıklere sahip.bataryası daha güçlü lg nın.gorebıldıgım tek fark bu bırde lg nın ekranı 16mılyon renk mı bılmıyorum fakat cozunurlugu aynı gıo ile

Telefon alacak kardeşim :) , sen semihi fazla kaile alma , huawei X5 gerçekten müthiş bir telefon , milyarlık telefonlar yanında halt etmiş o kadar söylüyorum . daha açamadığım oyun , program vb. birşey olamadı , özellikle 3.5 g'si ile de çok hızlı bir internet sunuyor :D .

Yani sözün kısası sana tavsiye ederim ;) .
 
fireman87

fireman87

Üye
Android 2.3 yüklü olarak gelen cihaz, bu yönüyle rakiplerinden sıyrılıyor.. 1500mAh kapasiteli bataryası ile gayet tatminkar bir pil ömrü var..DLNA destekli bu smartphone, Avrupa'da NFC yeteneğine sahip olarak pazara sunulacakmış. Seçim senin bir tarafta huawei öbür tarafta LGe.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt