ovi suite telefonu görmüyor

Sponsorlu Bağlantılar

oguzk582

Üye
    Konu Sahibi
ovi suite telefonu görmüyor
telefonu pc ye bağladığımda sadece "bilgiyayarım"da kamera şeklinde N8-00 diye görüyor yardım
 


gokturk_prensi

gokturk_prensi

Üye
Arkadaşım bende ovi suiteyi gncelleynce byle olmuşdu. ykleyeceğim program veya oyuna tıklayınca cihazla bağlanıyor.
 
cgrylmz7

cgrylmz7

Üye
arkadaşım telefonundan seçeçeksin o bağlantıyı ve pcnde ovinin güncel sürümü mevcut olacak,bağlantı yaptıktan sonra telefonun bağlantılar bölümünden ovi suite seçersin düzelir.. pcde ovinin güncel olduğundan emin ol ;)
 

oguzk582

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım telefonundan seçeçeksin o bağlantıyı ve pcnde ovinin güncel sürümü mevcut olacak,bağlantı yaptıktan sonra telefonun bağlantılar bölümünden ovi suite seçersin düzelir.. pcde ovinin güncel olduğundan emin ol ;)

3.1.1.78 yüklü güncel

nokia ovi suite i de seçtim görmüyor:angry:
 
kadir9809

kadir9809

Üye
ewt aynı sorun bndede oldu ovi suiteyı sıl siteden yenıden ındır düzelır sorun
 
  • Beğen
Tepkiler: oguzk582 ve ozggurr

oguzk582

Üye
    Konu Sahibi
kadir9809

kadir9809

Üye
aynı sorun bndeydı ovi modund bağlanıodu ama kamera gözüküdo hatta daha 1 hafta önce bile olmadı bu sorun oviyi silıdm bıda yükledım oldu
 

oguzk582

Üye
    Konu Sahibi
tamam ben bi daha silip yükliyim tamamen

----------Eklendi @ 22:24:13 ---------- Yazıldı @ 21:52:52 ----------

aynı sorun bndeydı ovi modund bağlanıodu ama kamera gözüküdo hatta daha 1 hafta önce bile olmadı bu sorun oviyi silıdm bıda yükledım oldu


kamera olarak görmeye devam ediyor
 
kadir9809

kadir9809

Üye
alla alla ben telefonuma yenı yazılım attırdı mservıste bağladım hala kamera olaraktı snra sıldım ovi store den bi daha indirdim kurdum sorun düzeldı sıteden indır kurulumu
 

oguzk582

Üye
    Konu Sahibi
çözüm bu
1. Disconnect your phone from PC if connected.
2 .Open Control Panel and go to ‘Programs and Features’
3. From the list of available programs, choose ‘Nokia Connectivity Cable Driver’
4. Click on the ‘Change’ button on top toolbar.
5. In the setup dialog box that pops up next, choose ‘Repair’ and select ok. Wait for setup to complete.
6. Restart the computer if prompted.
7. Now connect your phone to the PC. Driver installation should complete and Ovi suite (hopefully) should detect your mobile properly now.
 
  • Beğen
Tepkiler: Re13eL
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
İşe yaradı oguzk582 kardeş sağol, Türkçe'sini yazalım lazım oluyor...

Çözüm bu
1. Telefonunuz pc'ye bağlı ise çıkarın,
2. Denetim Masası'nı açın ve Programlar ve Özellikler'e gidin,
3. Mevcut programlar listesinden, "Nokia Connectivity Cable Driver"ı seçin,
4. Üst araç çubuğundan 'Değiştir' düğmesine tıklayın,
5. Açılan Kur iletişim kutusunda, 'tamir' (Repair) seçin ve ok tuşuna basın,
6. İstenirse bilgisayarı yeniden başlatın.
7. Artık telefonunuzu bilgisayarınıza bağlayın.
Umarım cep telefonu seçimi doğru yapılır...
 
Flagellvm.Dei

Flagellvm.Dei

Üye
çözüm bu
1. Disconnect your phone from PC if connected.
2 .Open Control Panel and go to ‘Programs and Features’
3. From the list of available programs, choose ‘Nokia Connectivity Cable Driver’
4. Click on the ‘Change’ button on top toolbar.
5. In the setup dialog box that pops up next, choose ‘Repair’ and select ok. Wait for setup to complete.
6. Restart the computer if prompted.
7. Now connect your phone to the PC. Driver installation should complete and Ovi suite (hopefully) should detect your mobile properly now.

Hopefully kısmı benim için geçerli olmadı, sorun devam ediyor ! Nasıl olucak bu iş ya ?
 
serinaga

serinaga

Üye
Kardeş sen iyisimi başka bir PC'de bir dene bu işi, bak bakalım sorun PC'de mi yoksa Tel'de mi ???
 


Üst Alt