C5-03 Ekran Görüntüsüünü Alma YARDIM ??

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

AyarsızEnerji

Üye
    Konu Sahibi
C5-03 Ekran Görüntüsüünü Alma YARDIM ??
Arkadaşlar telefonumun ekran görüntüsünü almak için önerdiğniz program fln varmı ??
 


serinaga

serinaga

Üye
OVI mağaza'dan indirebilirsin, yada forumda da vardı sanırım, " screencapture " adlı proğram oldukça başarılı ... :yuru
 
'Patron

'Patron

Üye
Screensnap ı indir dostum .Eniyisi odur.
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Screensnap kur kamera yazan yere bas sonra istediğin tuşu ata sonra çek fotoğrafı
 

AyarsızEnerji

Üye
    Konu Sahibi
Screensnap kur kamera yazan yere bas sonra istediğin tuşu ata sonra çek fotoğrafı

OVI mağaza'dan indirebilirsin, yada forumda da vardı sanırım, " screencapture " adlı proğram oldukça başarılı ... :yuru

Screensnap ı indir dostum .Eniyisi odur.

Çok Saolun arkadaşlar teşekkür ederim :)

----------Eklendi @ 15:14:36 ---------- Yazıldı @ 14:35:03 ----------

ScreenSnap'ı yükledim ve çokta beğendim teşekkür ederim öneren arkadaşlarıma :oke:
 
'Patron

'Patron

Üye
rica ederiz.
 

ahmetc503

Screensnap kur kamera yazan yere bas sonra istediğin tuşu ata sonra çek fotoğrafı
kamera yazan yere basılmıyo

----------Eklendi @ 16:19:16 ---------- Yazıldı @ 16:16:29 ----------

tmm pardon çözdüm
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Çok Saolun arkadaşlar teşekkür ederim :)

----------Eklendi @ 15:14:36 ---------- Yazıldı @ 14:35:03 ----------

ScreenSnap'ı yükledim ve çokta beğendim teşekkür ederim öneren arkadaşlarıma :oke:

Rica Ederiz :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt