N9'da Android Uygulamaları Çalıştırılabilecek

Sponsorlu Bağlantılar

mobilegeek

mobilegeek

Üye
''Bir MeeGo yetkilisinin TechEye'dan Tamlin Magee'ye söylediklerine göre işletim sisteminin 'hiç şansı yok'. MeeGo'nun lisans ücretini eleştiren yetkiliye göre bu parayı işletim sistemine vermek, parayı çöpe atmakla eşdeğer. Yakın zamanda yapılan Intel MeeGo konferansında da geliştiriciler arasında işletim sisteminin bittiğinin konuştuğu söyleniyor.''

Sana fan haberi gibi duruyorsa ben bu başlığa bir daha yazmıyorum.:d:
 


mert_1047

mert_1047

Üye
''Bir MeeGo yetkilisinin TechEye'dan Tamlin Magee'ye söylediklerine göre işletim sisteminin 'hiç şansı yok'. MeeGo'nun lisans ücretini eleştiren yetkiliye göre bu parayı işletim sistemine vermek, parayı çöpe atmakla eşdeğer. Yakın zamanda yapılan Intel MeeGo konferansında da geliştiriciler arasında işletim sisteminin bittiğinin konuştuğu söyleniyor.''

Sana fan haberi gibi duruyorsa ben bu başlığa bir daha yazmıyorum.:d:

Yazma zaten isteyen yok bölüm meego bölümü android e gidin

Biz Bize Yeteriz!!!
 
Uruloki

Uruloki

Üye
doğrudur beyler slashgear engadget gibi ios fan siteleri bile bayılırken daha dün kurulmuş sitelerden bilgi getirmeye devam edin intel ise her yıl uygulama yarışması yapmaya devam etsin geliştirsin merak etmeyin intek gibi şirket var arkamızda
 
pRime.

pRime.

Üye
Yazma zaten isteyen yok bölüm meego bölümü android e gidin

Biz Bize Yeteriz!!!

+++


----------Eklendi @ 12:01:28 ---------- Yazıldı @ 11:59:48 ----------

Bu arada oyun konumuz hayırlı olsun.:)
 
Uruloki

Uruloki

Üye
evet hayırlı olsun ama maalesef deniyemiyoruz bu arada debian ı destekliyorsa ve şuanda linux programlarının hepsi debian tabanlı olduğunu düşünürse chromoium firefox gibi tarayıcılar kurulur üstüne flash olayı bile olabilir
 
pRime.

pRime.

Üye
evet hayırlı olsun ama maalesef deniyemiyoruz bu arada debian ı destekliyorsa ve şuanda linux programlarının hepsi debian tabanlı olduğunu düşünürse chromoium firefox gibi tarayıcılar kurulur üstüne flash olayı bile olabilir

Evet harmattan desteği olduğunu yazmış yapan adam.
 
Uruloki

Uruloki

Üye


Evet harmattan desteği olduğunu yazmış yapan adam.


hacı zaten harmattan arayüzün adı yani işletim sistemi yine MeeGo bu arada flash player için nokia demiş ki üçüncü partüler açabilityr demiş yani fennec chromium gibi tarayıcılar açabiliyor flash player 10 u
 
suat1111

suat1111

Üye
ben n9 zumu özledimyaaa
 
nexpow

nexpow

Üye
tartışmanıza gerek yok androidde iosda symbianda windowsda olsun olsunki rekabet olsun bu rekabetden en cok karlı çıkaçak olanlar bizleriz
 
  • Beğen
Tepkiler: JohnLemmon
Uruloki

Uruloki

Üye
mert_1047

mert_1047

Üye
tartışmanıza gerek yok androidde iosda symbianda windowsda olsun olsunki rekabet olsun bu rekabetden en cok karlı çıkaçak olanlar bizleriz

acelemi karlı çıkıyorsun n900 e karşı yani anlamıyorum kalkmış ace gibi bi cihaz kullanıyorsunuz havanızdan geçilmiyor fors 1500 ayar 0 ace n900 ün yanında devede kulak 480*320 ekranıyla samsungun o nasıl telaffuz edeceğime karar bile veremediğim desteğiyle (ne fota update var nede trden alınan cihaza kiesden güncelleme saçmalık abidesi) adreno 200 adlı artık el altı olmuş küçüğünden büyüğüne orta boylusuna bütün androidlerde bulunan gpusuyla gelmiş burada laf yarıştırıyorsunuz söyleyin cihazda kaç tane hd oyun oynanabiliyor kaç tane program yükleyince yetersiz hafıza demeye başlıyor:) n900 gibi rom yeniden boyutlandırılabiliyormu:) söyleyin gb ın kaçta biri dahili hafızası var daha geçende güncellemeyle kamera çekimi 640*480 e çkmış cihazla 800*480 çeken cihazı saysam parmaklarımı gçemeyecek hd oyun sayısı olan ace le 20 den fazla hd oyunu son çıkan oyunlarda dahil sıkıntısız oynayan n900 e mi karşı çıkıyorsunuz bi çok android kullandım etiket basıp para çarpıyorlar başka numara yok hala da android kral bilmem ne yeter ya yeter bi dünya cinsliği var daha saymakla bitmez...yeter artık istemiyoruz meegoyu seviyorsanız taraftarıysanız burda kalın yok değilseniz lütfen boşa post kasmayın fandroidçilerden bıktık illallah artık sev yada terket arkadaşım beğenmiyorsan güle güle !!!
 
  • Beğen
Tepkiler: pRime.
Uruloki

Uruloki

Üye
mert sakin ol ban filan olmasın üzülürüz neyse şimdi konuya gelelim yine bu arkadaşlara N900 dedim doğrudur süper cihaz çol hızlı diyorlar gıkları çıkmıyor ee N9 bunun abisi değil mi daha hızlı olucak her türlü bu da kesin ee daha hala bana çift çekirdek muhabbeti yapıyorlar ayrıca şunu da belirtiyim işlemci N900 den farklı hızının 1.9ghz e çıkabilir diyorlar müthiş bir güç bu ve linux da işte bunu seviyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: pRime. ve suat1111
pRime.

pRime.

Üye
acelemi karlı çıkıyorsun n900 e karşı yani anlamıyorum kalkmış ace gibi bi cihaz kullanıyorsunuz havanızdan geçilmiyor fors 1500 ayar 0 ace n900 ün yanında devede kulak 480*320 ekranıyla samsungun o nasıl telaffuz edeceğime karar bile veremediğim desteğiyle (ne fota update var nede trden alınan cihaza kiesden güncelleme saçmalık abidesi) adreno 200 adlı artık el altı olmuş küçüğünden büyüğüne orta boylusuna bütün androidlerde bulunan gpusuyla gelmiş burada laf yarıştırıyorsunuz söyleyin cihazda kaç tane hd oyun oynanabiliyor kaç tane program yükleyince yetersiz hafıza demeye başlıyor:) n900 gibi rom yeniden boyutlandırılabiliyormu:) söyleyin gb ın kaçta biri dahili hafızası var daha geçende güncellemeyle kamera çekimi 640*480 e çkmış cihazla 800*480 çeken cihazı saysam parmaklarımı gçemeyecek hd oyun sayısı olan ace le 20 den fazla hd oyunu son çıkan oyunlarda dahil sıkıntısız oynayan n900 e mi karşı çıkıyorsunuz bi çok android kullandım etiket basıp para çarpıyorlar başka numara yok hala da android kral bilmem ne yeter ya yeter bi dünya cinsliği var daha saymakla bitmez...yeter artık istemiyoruz meegoyu seviyorsanız taraftarıysanız burda kalın yok değilseniz lütfen boşa post kasmayın fandroidçilerden bıktık illallah artık sev yada terket arkadaşım beğenmiyorsan güle güle !!!

+++
 
mert_1047

mert_1047

Üye
mert sakin ol ban filan olmasın üzülürüz neyse şimdi konuya gelelim yine bu arkadaşlara N900 dedim doğrudur süper cihaz çol hızlı diyorlar gıkları çıkmıyor ee N9 bunun abisi değil mi daha hızlı olucak her türlü bu da kesin ee daha hala bana çift çekirdek muhabbeti yapıyorlar ayrıca şunu da belirtiyim işlemci N900 den farklı hızının 1.9ghz e çıkabilir diyorlar müthiş bir güç bu ve linux da işte bunu seviyorum

hasan usta ben ne ypaayım zorla kızdırıyorlar adamı ya herkes kendi bölümünde takılsın biz gidip onların öblümü basıyormuyuz topluca mübarek şeytan tüyü var sanki ne kadar fandroid varsa gelip bizi buluyor yeter diyoruz bi önceki mesajda gene geliyorlar terazi ile tartı var herşeyin bi vakti var arkadaş böylede olmaz ki burası meego paylaşım bölümü tartışma değil sonuçta:S
 
  • Beğen
Tepkiler: pRime. ve suat1111
Uruloki

Uruloki

Üye
yok garip bir şeyde şu adam geliyor bir mesaj atıyor resmen saçmalamış teknik bilgiden yoksun bazıları var bir iki sayfa önce cevaplamışız ee olmuyor böyle buraya bir mod gerekecek bence
 
  • Beğen
Tepkiler: pRime.
pRime.

pRime.

Üye
hasan usta ben ne ypaayım zorla kızdırıyorlar adamı ya herkes kendi bölümünde takılsın biz gidip onların öblümü basıyormuyuz topluca mübarek şeytan tüyü var sanki ne kadar fandroid varsa gelip bizi buluyor yeter diyoruz bi önceki mesajda gene geliyorlar terazi ile tartı var herşeyin bi vakti var arkadaş böylede olmaz ki burası meego paylaşım bölümü tartışma değil sonuçta:S

Haklısın kardeşim.
 
saruman_me

saruman_me

Üye
hasan usta ben ne ypaayım zorla kızdırıyorlar adamı ya herkes kendi bölümünde takılsın biz gidip onların öblümü basıyormuyuz topluca mübarek şeytan tüyü var sanki ne kadar fandroid varsa gelip bizi buluyor yeter diyoruz bi önceki mesajda gene geliyorlar terazi ile tartı var herşeyin bi vakti var arkadaş böylede olmaz ki burası meego paylaşım bölümü tartışma değil sonuçta:S
mert kardeşim huylu huyundan vaz geçmez bizim burdaki amacımız bi kaç arkadaş birbirimize yardımcı olmak sorunlarımızı birbirimize aktarıp birbirimizi o sorunları bertaraf edebilicek bilgilerle aydınlatmak elimizdeki cihaz elektronik kul yapımı haşa Allah yapımı değil bunun bilincinde olup tartışma çıkarıp sorun yaratacak zemin hazırlıcaklarına erdemlik yapıp (ki bu bu insanın kalitesinin bi göstergesidir) sorunlarımıza ortak olmaktansa sırf enlamsız bi amacı olmayan başlı başına zaman kaybı olan egolar peşindeler benim ricam bu cihazı kulanıcaz ne kadar ii ne kadar kötü bizi ilgilendirir eleştirileriniz olucak tabi bilmediklerimizde var ama insanı soğutucak boyutlara getirmeyin ki o eleştirilerin bi gerçeklik payı yok LÜTFEN ŞURDA Bİ KAÇ KİŞİYİZ KİMSEYE ZARARIMIZ YOK BİZBİZEYKEN ARAYA GİRİP SAÇMA SAPAN MUHABETLER YAPMAYIN..yinede selamlar ve saygılar sizin olsun..
 
  • Beğen
Tepkiler: mert_1047 ve pRime.
pRime.

pRime.

Üye
mert kardeşim huylu huyundan vaz geçmez bizim burdaki amacımız bi kaç arkadaş birbirimize yardımcı olmak sorunlarımızı birbirimize aktarıp birbirimizi o sorunları bertaraf edebilicek bilgilerle aydınlatmak elimizdeki cihaz elektronik kul yapımı haşa Allah yapımı değil bunun bilincinde olup tartışma çıkarıp sorun yaratacak zemin hazırlıcaklarına erdemlik yapıp (ki bu bu insanın kalitesinin bi göstergesidir) sorunlarımıza ortak olmaktansa sırf enlamsız bi amacı olmayan başlı başına zaman kaybı olan egolar peşindeler benim ricam bu cihazı kulanıcaz ne kadar ii ne kadar kötü bizi ilgilendirir eleştirileriniz olucak tabi bilmediklerimizde var ama insanı soğutucak boyutlara getirmeyin ki o eleştirilerin bi gerçeklik payı yok LÜTFEN ŞURDA Bİ KAÇ KİŞİYİZ KİMSEYE ZARARIMIZ YOK BİZBİZEYKEN ARAYA GİRİP SAÇMA SAPAN MUHABETLER YAPMAYIN..yinede selamlar ve saygılar sizin olsun..
Çok haklısın abi ama anlamıyorlar maalesef.
 
saruman_me

saruman_me

Üye
malesef serdar ne sölesek beyhude takmıyalım diyoruz ama bazen eleştirileri sabrımızın sınırlarını zorluyor ve susamıyıruz hasan yine ban yemiş ne diyelim kına yaksınlar..dün arkadaşımla doğu banka gittik tlf almaya ben n9 bekle dedim yok abi androidin bi cihazı var int gördüm süper hoşuma gitti dedi htc sensation denilen bi cihaz çift çekirdekli neyse aldık harbi güzel cihaz ekranı çözünürlüğü süper göze hitap ediyor ofise geldik benim lg le onun htc karşılaştırıyoruz şimdi tuhaf olan bişi var benim çektiğim 1080p video yu o oynatmıyo onunkini benim cihaz oynatmıyor youtubeden indirdiğimiz 1080 p video yu benim cihaz oynatırken onunki oynatmıyo bi ara eline baktım tlf u sıkıyor son anda elinden kaptım kırıcak ne yapıyosun dedim aslanım bu yüzden cihazımı kırıcaksın dedim hiç sesini çıkarmadı tlf bana bıraktı ve gitti işte size android daha çok yolkat etmesi lazım inan çocuk vermiş olduğu 1400 tl ye değil hevesinin ve direncinin fazlasıyla kırılmasına üsüldü gel oyun yüklüelim diyorum abi verme yemin olsun parçalarım diyor şimdi ben oyun yüklüyorum vericem umarım sinirini bi nebze olsun kırarız..
 
  • Beğen
Tepkiler: mert_1047
Ancalagon

Ancalagon

Üye
zaten abilerim android böyle bir işletim sistemi 100 kişiyle paylaşılan bir açık kaynakdan bahsediyoruz hiç bir firma bir birini tutmuyor burda en karlı çıkan google şeytanı neden mi çünkü kullanıcı bilgilerini çalıyor dikkat edin google her yerimizi sarmış durumda
 


Üst Alt