LG Optimus Black almayı düşünüyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

nonamex

Üye
    Konu Sahibi
LG Optimus Black almayı düşünüyorum
Kısa süreli de olsa desire hd ile bir android deneyimim oldu. Beni soğutan pil ömrü ve telefonun kabalığıydı.

Internette bu telefonu gördüm, gayet şık duruyor. Sizce almaya değer mi ? Daha iyi öneri varsa max 1000 liraya kadar tavsiye alabilirim.
 


Elektr0

Elektr0

Üye
PİL sorunu optimus blacktada yaşarsın 4 inçlik bir Ekranı beslemek kolay degil... özellikleri harika 999 TL olsa pil sorunu felan hiç bişi düşünmeden alacagım tek tel.Ama sen HTC incredible S'ide incele bir oda süper...
 

nonamex

Üye
    Konu Sahibi
PİL sorunu optimus blacktada yaşarsın 4 inçlik bir Ekranı beslemek kolay degil... özellikleri harika 999 TL olsa pil sorunu felan hiç bişi düşünmeden alacagım tek tel.Ama sen HTC incredible S'ide incele bir oda süper...

Tavsiye için teşekkür ederim hocam fakat HTC'nin telefonları hoşuma gitmiyor tasarım olarak. Desire'ye göre daha küçük ekran ve daha güçlü batarya var. Pek sorun yaşayacağımı sanmıyorum 1 gün gitsin bana yeter.
 
Elektr0

Elektr0

Üye
Tavsiye için teşekkür ederim hocam fakat HTC'nin telefonları hoşuma gitmiyor tasarım olarak. Desire'ye göre daha küçük ekran ve daha güçlü batarya var. Pek sorun yaşayacağımı sanmıyorum 1 gün gitsin bana yeter.

galiba 1 gün gibi bişi gidiyor bataryası... bişi olmaz ya geceleri tak sarja. gece uyumuyorum diyorsan gündüzleri tak sarja:) 12 saat sarja takılı dursun her sarjda...
 

nonamex

Üye
    Konu Sahibi
HTC nin tasarımları hoşuma gitmiyor. Alıp beğenmedigim bir cihaza bakmak istemiyorum. Yinede teşekkürler
 
Elektr0

Elektr0

Üye
LG benim degil ama LG kullanmak Farklılıktır her zaman söylüyorum ve söylemekteyim...:ehe
 
technoblue

technoblue

Üye
arkadaşım optimus black anlattığın kadarıyla tam sana göre bir smartphone. tasarım konusunda değinmişsin mesela. optimus black'in tasarımı çok iyi hatta dünyanın en ince smartphone'u seçilmiş. gidip bir teknomarkette deneme şansın olursa sen de anlayacaksın zaten kalınlık ve ağırlık nerdeyse sıfır cihazda. nova display ekran kullanılmış cihazda ortam aydınlığına göre parlaklık ayarını otomatik olarak yapıyor smartphone. bu da şarj konusunda %50 tasarruf sağlıyormuş. bir gün gitsin yeter demişsin şarjı için ben satürn'de test etmeye gittiğimde oradaki satış temsilcisine sorduğumda gün boyu aktif kullanımda bir günden fazla gittiğini söylemişti şarjının. fiyatı da çok iyi bence. tavsiye ederim şahsen gönül rahatlığıyla alınabilir..
 
Redoxon_girl

Redoxon_girl

Üye
Ben den LG Optimus Black almaya karar verdim. Piyasadaki aynı özellikteki telefonlar senin söylediğin bütçeyi aşıyor genelde. Optimus Black'in pili 1500 mAh'lik bir güce sahipmiş yani iyi gibi görünüyor :)
 
fireman87

fireman87

Üye
Eğer fırsatın var optimus black almalısın, sarj olayı ise uygulamalardan kaynaklı ekran ile alakası yok, yeni güncellemede 2.3'te o sorunda kalmicakmış zaten, Android 2.2 froyo'da çok fazla uygulama zorunlu kılmışlar.. En iyi smartphone'lar listesine bak black'te var arasında.. Bende alıcaktım ama su an rafa kaldırdım malesef, Tasarım açısından oldukça şık telefon zaten kalınlığı ağırlığı felan oldukça iyi, ekranını biliyosun zaten 700 nit ips lcd nova display şeklinde, parlaklık açısından sorun yaşamazsınız.. 512mb rami var hız konusundanda sıkıntı yaşamazsınız, En büyük artılarından biride ön kamerasının 2mp olması bence, Fiyat olarakta bazı alışveriş sitelerinde promosyona girebiliyo geçende baktığımda 899 liraya görmüştü mesela, alırsan eğer resimlerini bi paylaşta görelim :oke:
 
mobilegeek

mobilegeek

Üye
Ben den LG Optimus Black almaya karar verdim. Piyasadaki aynı özellikteki telefonlar senin söylediğin bütçeyi aşıyor genelde. Optimus Black'in pili 1500 mAh'lik bir güce sahipmiş yani iyi gibi görünüyor :)

Doğru bir tespit. 1500 mAh ve üzeri güçteki bataryalar smartphone'ların şarj ömrünü uzatır.:oke:
Optimus Black bu yönden avantajlı mesela.
 
Uruloki

Uruloki

Üye
HTC Desire HD yerine mi alıyorsun nonamex bence al güzel cihaz herkes övüyor birde incelemelerini filan izle pil durumunu yabancı kaynaklarada bak tarafsız oluyor onlar
 

nonamex

Üye
    Konu Sahibi
Yorumlar olumlu, iyice kafama yattı şimdi. Nokia N8 gibi donup takılan bir telefondan sonra iyi gelecek :ehe

@dolgona

Kısa bir süre içerisinde alabilirsem koyarım tabi ki de fotoğraf.
 
fireman87

fireman87

Üye
Tamam bekliyoruz biz resimleri, simdiden hayırlısı olsun :oke:
 
technoshark

technoshark

Üye
HTC son derece kullanışlı bir telefon ama tasarım olarak beğenmemenden dolayı vazgeçmişsin. bütçende 1000 tl madem o zaman kaliteli bir smartphone alman mantıklı olur senin için. bende optimus black diyorum :oke:
 
Elektr0

Elektr0

Üye
LG nin optimus telefonları içinde 2xyi hiç beğenmedim telefon ultra yavaş ve çok donuyor 2.3 güncellemesi helen yok temmuzda diyorlar kesin degil galiba...ama LG optimus black daha mantıklı bir cihaz...insanın sarılası geliyor :evet::sarıl:
 
Ocean258

Ocean258

Üye
bende var kullanıyorum şuan.. şarj konusunda gereksız uygulamaları acık tutmazsan gayet ıyı gıttıgını soyleyebılırım,tasarımı sende gormussundur resımden zaten çok hoş bencede, hız ekran kalitesi süper, 700 nit parlaklığıgın nova display özelliği var. satürnden aldım ben bı sıkıntısını gormedım kardes. tavsiyede ederim guzel telefon.
 

nonamex

Üye
    Konu Sahibi
bende var kullanıyorum şuan.. şarj konusunda gereksız uygulamaları acık tutmazsan gayet ıyı gıttıgını soyleyebılırım,tasarımı sende gormussundur resımden zaten çok hoş bencede, hız ekran kalitesi süper, 700 nit parlaklığıgın nova display özelliği var. satürnden aldım ben bı sıkıntısını gormedım kardes. tavsiyede ederim guzel telefon.

Teşekkür ederim hocam en kısa zamanda alacağım inşallah. :oke:
 
Masha

Masha

Üye
Bende çok büyük araştırmalardan sonra fiyat konusunda düşük özellik bakımından kaliteli ve hızlı, Android 2.2 Froyo, Uygulama bakımından google marketten ücretsiz olarak oyun indirebilmemiz,parlaklığı,tasarımı,ağırlığı,kalınlığı, ekran kalitesi bakımından son derece iyi bir smartphone,nova display özelliğine sahip , daha ne isterim bu hafta sonu sizin tavsiyeleriniz sayesinde Optimus black almak için gidicem saturn e teşekkürler maxicep
 
Redoxon_girl

Redoxon_girl

Üye
Eğer fırsatın var optimus black almalısın, sarj olayı ise uygulamalardan kaynaklı ekran ile alakası yok, yeni güncellemede 2.3'te o sorunda kalmicakmış zaten, Android 2.2 froyo'da çok fazla uygulama zorunlu kılmışlar.. En iyi smartphone'lar listesine bak black'te var arasında.. Bende alıcaktım ama su an rafa kaldırdım malesef, Tasarım açısından oldukça şık telefon zaten kalınlığı ağırlığı felan oldukça iyi, ekranını biliyosun zaten 700 nit ips lcd nova display şeklinde, parlaklık açısından sorun yaşamazsınız.. 512mb rami var hız konusundanda sıkıntı yaşamazsınız, En büyük artılarından biride ön kamerasının 2mp olması bence, Fiyat olarakta bazı alışveriş sitelerinde promosyona girebiliyo geçende baktığımda 899 liraya görmüştü mesela, alırsan eğer resimlerini bi paylaşta görelim :oke:


Ben alacağımda Optimus Black benden önce alanlar paylaşsın lütfen, nasılmış:):ehe
 
fireman87

fireman87

Üye
LG nin optimus telefonları içinde 2xyi hiç beğenmedim telefon ultra yavaş ve çok donuyor 2.3 güncellemesi helen yok temmuzda diyorlar kesin degil galiba...ama LG optimus black daha mantıklı bir cihaz...insanın sarılası geliyor :evet::sarıl:

Güncelleme geldi diye biliyorum, 2x'de kaliteli telefon optimus blackte bence, fiyatlarıda piyasanın altında yani.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt