turbison066
Üye
bu kız ne yapmaya çalışıyor?
öncelikle herkese merhaba dershanede aynı sınıftan bir kız vardı,önceleri ilgilenmiyordum kızla ama kız tavırlarıyla falan tatlıydı da beni kendine bağladı,onun da benden hoşlandığına emindim sürekli yanımda dolaşmalar,inceden hesap sormalar,kimseye bakma demeler, baya samimiydik yani resmen çıkıyo gibiydik bekledim biraz iyice emin olmak istedim neyse işte lys den 2 hafta önce ( geç kaldım belki de) teklif ettim reddetti
ertesi gün kendi konuşmak istedi umutla bi daha teklif ettim bilmiyorum dedi sonra konuşmamaya başladık ama kızı bana bakarken yakalıyordum dershane bitti onu çok özlüyorum hala unutamadım kafam çok karışık
ne yapmalıyım yorumlarınız için şimdiden teşekkürler...
ertesi gün kendi konuşmak istedi umutla bi daha teklif ettim bilmiyorum dedi sonra konuşmamaya başladık ama kızı bana bakarken yakalıyordum dershane bitti onu çok özlüyorum hala unutamadım kafam çok karışık
ne yapmalıyım yorumlarınız için şimdiden teşekkürler...









madem reddettin neden konuşmak istiyorsun bide üstüne tekrar çıkma teklifi aldığında neden bilmiyorum diyorsun.Bimediğin şeyi neden konuşuyorsun hey Allahım ya.