bu kız ne yapmaya çalışıyor?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

turbison066

Üye
    Konu Sahibi
bu kız ne yapmaya çalışıyor?
öncelikle herkese merhaba dershanede aynı sınıftan bir kız vardı,önceleri ilgilenmiyordum kızla ama kız tavırlarıyla falan tatlıydı da beni kendine bağladı,onun da benden hoşlandığına emindim sürekli yanımda dolaşmalar,inceden hesap sormalar,kimseye bakma demeler, baya samimiydik yani resmen çıkıyo gibiydik bekledim biraz iyice emin olmak istedim neyse işte lys den 2 hafta önce ( geç kaldım belki de) teklif ettim reddetti :( ertesi gün kendi konuşmak istedi umutla bi daha teklif ettim bilmiyorum dedi sonra konuşmamaya başladık ama kızı bana bakarken yakalıyordum dershane bitti onu çok özlüyorum hala unutamadım kafam çok karışık :( ne yapmalıyım yorumlarınız için şimdiden teşekkürler...
 


kanlıgöz55

kanlıgöz55

Üye
geçmiş olsun kardeş:ağlarım::ağlarım:
 
kanlıgöz55

kanlıgöz55

Üye
çözüm yok ama iyice efkarlandırabilirim istersen:ehe
 
kanlıgöz55

kanlıgöz55

Üye
oyle deme bende yaşıyorum. ama ben boyle kendime acı çektirmeyi seviyorum:ehe
 
kanlıgöz55

kanlıgöz55

Üye
Leyla aslında hiç de güzel değilmiş. Mecnun’a sormuşlar:
“Onca sıkıntı bunun için miydi?”
Mecnun yanıtlamış:
“Hayır gönlümdeki Leyla içindi!”
Kays, Leyla’ya olan aşkından “Mecnun” diye anılır olmuş,“aklını saklayan” olmuş. Onca zaman kavuşamamış sevgilisine. Hep Leyla’yı düşünmüş, gönlünde yaşatmış, yeniden yaratmış onu. Ve o an gelmiş, Leyla bulmuş Mecnun’u çölde. Onca yıldan sonra ilk kez bakıyorlarmış birbirlerinin yüzüne.Onca yıldır hayallerinde yaşattığı o yüz, şimdi etiyle, kemiğiyle karşısındaymış. Mecnun’un dudaklarından şu sözler dökülmüş:
“Ben bensem sen kimsin?
Sen sensen ben kimim?”

Böyle reddeder Mecnun Leyla’sını. Reddeder, ve kendi Leyla’sına geri döner. Kendi içindeki Leyla’ya. Tamamen ona ait olana. Işteböylece, Mecnun’un aşkı belki de ilahi aşka dönüşür. Ancak ilahi aşk dedikleride zaten kişinin kendi özüne duyduğu o aşk olmaz mı? Aşık Veysel’in bildiğini Mecnun da bilir elbet. Kavuşamayınca aşk olduğunu. Ve reddeder kavuşmayı. Hem zaten büyüyü bozacaktır kavuşmak. Hayalle gerçeğin kavuşması her zaman hoşolmaz.
Gerçek aşk işte böyledir…
 

turbison066

Üye
    Konu Sahibi
belki de öyle hakikaten :(
 
kanlıgöz55

kanlıgöz55

Üye
konu içeriğinden
saptı kusura bakma
 
Mertolozzi

Mertolozzi

Üye
Aynı durum bana oldu hiçbir fark yok :ah
Geçmiş olsun kardeşim
Güven olmaz "bunlara" :angry:
 
kanlıgöz55

kanlıgöz55

Üye
 
minoo

minoo

Üye
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Kızlar için erişilemeyen her zaman önemlidir. Sürekli gözlerini daha yükseğe dikerler, sürekli daha fazlasını isterler. Görülmemiş yerleri görmeyi, varılmamış limanlara varmayı isterler. Sen onun için çözülmemiş bir denklemdin, teklif ettikten sonra çözülmüş bir soru oldun ve soru kağıdını elinden bıraktı, şimdi başka bir test kağıdı alıp onu çözmeye çalışacak. Teklif etmeyecektin en büyük hata budur. Birşeyler yaşa, bişeyleri tat ama sakın bunun adını koymayı düşünme. İlişki ilerleyecekse ilerler zamanla zaten. Teklif etmekle değersiz oldun onun için çünkü amacına ulaştı, egosunu tatmin etti. Artık sen onun cebindesin ne zaman istese sana gelip çıkalım der ve sende kabul edersin. Şimdi senden daha iyisini bulmaya çalışacak, bulabilirse onunla gidecek, bulamazsa sana dönecek. Nede olsa sen ona teklif edip kapıyı açtın, sen ceptesin :evet:
Kaçan kovalanır, kendini hemen teslim etmeyeceksin, teklifi onlardan bekleyeceksin. Benim 23 yıllık tecrübem bu :)
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood ve minoo
minoo

minoo

Üye
Heyt beeee
 

OğuzcanAbi

Üye
bilmiyorum dediyse hala bi umut var :D
 

turbison066

Üye
    Konu Sahibi
Kızlar için erişilemeyen her zaman önemlidir. Sürekli gözlerini daha yükseğe dikerler, sürekli daha fazlasını isterler. Görülmemiş yerleri görmeyi, varılmamış limanlara varmayı isterler. Sen onun için çözülmemiş bir denklemdin, teklif ettikten sonra çözülmüş bir soru oldun ve soru kağıdını elinden bıraktı, şimdi başka bir test kağıdı alıp onu çözmeye çalışacak. Teklif etmeyecektin en büyük hata budur. Birşeyler yaşa, bişeyleri tat ama sakın bunun adını koymayı düşünme. İlişki ilerleyecekse ilerler zamanla zaten. Teklif etmekle değersiz oldun onun için çünkü amacına ulaştı, egosunu tatmin etti. Artık sen onun cebindesin ne zaman istese sana gelip çıkalım der ve sende kabul edersin. Şimdi senden daha iyisini bulmaya çalışacak, bulabilirse onunla gidecek, bulamazsa sana dönecek. Nede olsa sen ona teklif edip kapıyı açtın, sen ceptesin :evet:
Kaçan kovalanır, kendini hemen teslim etmeyeceksin, teklifi onlardan bekleyeceksin. Benim 23 yıllık tecrübem bu :)

doğru abi valla ne diyim :(
 
fireman87

fireman87

Üye
Bir kız sana surat veriyosa eğer yani ona bakma buna bakma gibi bu senden hoslandığını göstermez çünkü her kız erkek bir arkadasına bunları yapar, amaclarını bende anlayamıyorum.. O rüzgara kapılma derim ben seni istemeyeni sen neden isteyesinki kız mı yok dünyada ? hem sevgili olmayın arkadaslığını baki kalısn, eğer sevgili olupta ilerde ayrılırsanız bidaha hiç görüşemezsiniz :oke::pro:
 
  • Beğen
Tepkiler: EroL
-Crazy Girl-

-Crazy Girl-

Üye
Biz baylar ve bayanlar böyle kızlara ne istediğini bilmeyen kızlar diyoruz :) bakıyorsan onun bakmasını engelliyorsan ondan gelen çıkma teklifini neden reddetiyorsun:off: madem reddettin neden konuşmak istiyorsun bide üstüne tekrar çıkma teklifi aldığında neden bilmiyorum diyorsun.Bimediğin şeyi neden konuşuyorsun hey Allahım ya.
Benden sana tavsiye kaçan kovalanır ama adabıyla kaçan kovalanır her şeyi akışına bırakmalısıın su yolunu bulur.(ayrıca özlemek iyidir kıymetini bilmediklerinin kıymetini öğretir.)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt