N9'da Android Uygulamaları Çalıştırılabilecek

Sponsorlu Bağlantılar

JohnLemmon

JohnLemmon

Üye
siyahterapi eğer hırsızlıktan bahsediyorsan neden apple nokiayaya 608 milyon dolar ödeyecek
Kimsenin kime ne kadar ne için ödeyeceğinden haberim yok 1. ben görüşümü söyledim 2. iPhone nokia'yla kıyaslanmaz bile adamlar hangi işe ellerini atsalar muhteşem yapıyorlar bu bi kesin! ha bundan sonra daha mı iyi olur yoksa sapıtırlar mı bilemem ama sapıtacak olsalar bu günlere gelemez teknolojiyi alt üst edemezlerdi..! :oke:

----------Eklendi @ 12:52:03 ---------- Yazıldı @ 12:49:33 ----------

Sizde arkadaşlar yapmayın bu kadar Symbianla Androidi adeta ırk'çılığa çevirdiniz :d:
 


-starkiller-

-starkiller-

Üye
öncelikle biz android uygulamaları için sevinmiyoruz uygulama sıkıntısı olmicak diye seviniyoruz ikincisi kendi adıma konuşayım n9 symbian uygulamalarını da destekleseydi yine sevinirdim çünkü işletim sistemi çok yeni olacağı için şirketler hemen uygulama yazamaz
 
pRime.

pRime.

Üye
öncelikle biz android uygulamaları için sevinmiyoruz uygulama sıkıntısı olmicak diye seviniyoruz ikincisi kendi adıma konuşayım n9 symbian uygulamalarını da destekleseydi yine sevinirdim çünkü işletim sistemi çok yeni olacağı için şirketler hemen uygulama yazamaz

Qt 4.7 ile yazılmış symbian uygulamalarını destekliyor diye biliyorum.
 
Uruloki

Uruloki

Üye
zaten şuanda meego da bildiğim kadarıyla 80bün uygulama var intel sağolsun ama mağazada var mı bilmem
 

moondial

Üye
"Bün" değil, "bin" uruloki:bye2:
 
Uruloki

Uruloki

Üye
fun değil fan dediğim için buraya kadar gelip bunu mu düzelttin hay allahım ya ayrıca telefon klavyesinde i-ü alt alta ama senin nerden yazdığını bilemiyorum çünkü hiçbir klavyede u-a yakında dahi değiller
 
saruman_me

saruman_me

Üye
fun değil fan dediğim için buraya kadar gelip bunu mu düzelttin hay allahım ya ayrıca telefon klavyesinde i-ü alt alta ama senin nerden yazdığını bilemiyorum çünkü hiçbir klavyede u-a yakında dahi değiller
daha hayatta eleştirmez seni hasan..:D
 

moondial

Üye
allah ın sopası yok işte.:)
 
Uruloki

Uruloki

Üye
ah ulan ah ne çektim şu FUNdroidlerden
 
SilentOne

SilentOne

Üye
xD ama sunu diyem linux bu androidden daha saqlam dir
 
keansue

keansue

Üye
Ya konu ile alakası olmayabilir ama N9 da USB-On-The-Go desteği olacak mı yada sonradan gelebilir mi bir bilgisi yada tahmini olan var mı ? :allalla:
 

moondial

Üye
ben de şuana kadar nokiadan başka bişey kullanmadım uruloki. Ne çok da yanılıyosun sen.
 
Bladerock27

Bladerock27

Üye
şunu sormak istiyorum hadi nokia desteği bıraktı diyelim N900 ü olanlar ne yaptı hiçbir şey bilmedin böyle şûrsuzca konuşuyorsunuz siz kapılmışsınız bir anrdroid sevdasına mesela bilirmisin ki hiçbir güvenlik yazılımı şirketş android i önermez çünkü kullanıcı bilgilerini çalıyor sonra en çok trojan virüs tarzı yazılım onda var ve gariptir ki bunların hepsi android market den çıkıyor sadece bilmeden konuşuyorsunuz olay o yani

Bilgileri çalma meselesini kanıtlayabilir misin?
 

OğuzcanAbi

Üye
ya konuşmalar tartışmaya dönüyor artık bıkıyorum valla :D
 
pRime.

pRime.

Üye
Bilgileri çalma meselesini kanıtlayabilir misin?

Buyur



----------Eklendi @ 10:31:30 ---------- Yazıldı @ 10:30:46 ----------

Ne symbianda ne iosta ne de meegoda böyle sorunlar yaşamazsın.
 
Utku

Utku

Üye
ios uygulamalarınıda mı çalıştıracak meegonuz:kop:
 
mobilegeek

mobilegeek

Üye
hah sonunda alien dalvik geldi işte olay budur (f)androidçiler çatlasın!!! 4eVer Meego İnşallah n900 de nasibini alır komşuda pişer bize de düşer:)


MeeGo tarihten silinmek üzere olan sistemler arasında gösteriliyor her yerde. Forever değil de never oldu kusura bakma.:d:
 
pRime.

pRime.

Üye
MeeGo tarihten silinmek üzere olan sistemler arasında gösteriliyor her yerde. Forever değil de never oldu kusura bakma.:d:

Evet fandroidler gösteriyor :oke: :d:


----------Eklendi @ 11:19:13 ---------- Yazıldı @ 11:17:51 ----------

Utku™;3563545' Alıntı:
ios uygulamalarınıda mı çalıştıracak meegonuz:kop:

Onları da çalıştırır koçum için rahat olsun, sen böyle şeyleri takma kafana. :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: mert_1047


Üst Alt