JohnLemmon
Üye
Kimsenin kime ne kadar ne için ödeyeceğinden haberim yok 1. ben görüşümü söyledim 2. iPhone nokia'yla kıyaslanmaz bile adamlar hangi işe ellerini atsalar muhteşem yapıyorlar bu bi kesin! ha bundan sonra daha mı iyi olur yoksa sapıtırlar mı bilemem ama sapıtacak olsalar bu günlere gelemez teknolojiyi alt üst edemezlerdi..!siyahterapi eğer hırsızlıktan bahsediyorsan neden apple nokiayaya 608 milyon dolar ödeyecek

----------Eklendi @ 12:52:03 ---------- Yazıldı @ 12:49:33 ----------
Sizde arkadaşlar yapmayın bu kadar Symbianla Androidi adeta ırk'çılığa çevirdiniz

ne diyim aga hayırlı olsun size



