Amaru Shady
Üye
bazen aşırı kötü olabiliyorum mesela dün kuzenim ödev yapmaya bizim eve geldi daha sonra onu ayaküstü kovdum![]()
yazık değil mi ?
bazen aşırı kötü olabiliyorum mesela dün kuzenim ödev yapmaya bizim eve geldi daha sonra onu ayaküstü kovdum![]()
bana yazık değil mi?yazık değil mi ?
bana yazık değil mi?
neden yazık olsun? ne yapıyordun ki? Ödevden daha mı önemliydi?

bazen asırı duygusal olablyrm baskalarnı kendımden cok dusunecek kadar

Bazen aşırı oyuncu olabiliyorum, sabah 7 de kalkıp, akşam 12'ye kadar, assassin's creed brotherhood'u başından sonuna kadar oynayıp, arada başka oyunlara da vakit ayırabiliyorum.

evetneden yazık olsun? ne yapıyordun ki? Ödevden daha mı önemliydi?

maşallah. bizde de birazcık böyle bişi var heralde
----------Eklendi @ 19:27:27 ---------- Yazıldı @ 19:26:08 ----------
ben arada yemek yerdim böyle yaparken.![]()
Assassin's creed'in etkisiyle kahvaltı yetti o günlük.
ne işiydi peki?
bazen çok aşırı derecede agrasif olabiliyorum,mesela birşey anlatırken beni dinlemediklerinde....

Kendini birşey sanıpta durduğu yeri bilmeyen arkadaşlarıma çok sinirleniyorum hani derler ya etin ne budun ne gibi boş boş konuşurlar![]()
