bazen aşırı derecede tahammülsüz olabiliyorum...mesela gürültü konusunda...korna sesi,çocuk ağlaması,matkap,inşaat sesleri vb şeylere... :off::off::off: ben çocuk ağlamasına kıyamam :ehe