ba adamin yaptigi dogrumu sizce

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
backspace11

backspace11

Üye
    Konu Sahibi
takim tutmam
 


-Psygnosis-

-Psygnosis-

Üye
Dünya'nın en iyi Rally ve Drift ustası Ken Block'un yaptıkları doğru mu sizce? Konu başlığı çok saçma olmuş. :evet: Bir kere bunun gerçek olmama ihtimali %0. Gerçek olmasına ihtimal bile vermiyorum ki, %100 gerçek bir performansdır. Ayrıca Dirt 3 oyununu baz alarak yapılmış bir sürüştür ve kullandığı araçta 650 BG ( Horse Power ) gücündedir. Bu kadar güçlü silindirlere ve pistonlara sahip olmayan bir araba ile zaten doğal olarak, böyle Drift yapamaz ve süremezsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: backspace11
backspace11

backspace11

Üye
    Konu Sahibi
Dünya'nın en iyi Rally ve Drift ustası Ken Block'un yaptıkları doğru mu sizce? Konu başlığı çok saçma olmuş. :evet: Bir kere bunun gerçek olmama ihtimali %0. Gerçek olmasına ihtimal bile vermiyorum ki, %100 gerçek bir performansdır. Ayrıca Dirt 3 oyununu baz alarak yapılmış bir sürüştür ve kullandığı araçta 650 BG ( Horse Power ) gücündedir. Bu kadar güçlü silindirlere ve pistonlara sahip olmayan bir araba ile zaten doğal olarak, böyle Drift yapamaz ve süremezsiniz.

ben kendimde sacmayim :ehe yaptigni demiyorum Arabaya yaptigi yaziktir gunahtir neden ezyet ediyorsun arabaya :kop::kop::kop: insanliga sigarmi

----------Eklendi @ 19:37:58 ---------- Yazıldı @ 19:36:18 ----------

o zaman başka tanı koyamam sana tedavisi yok demekki (şaka diyorum ha:d:) :d::d::d:

:kop::kop::kop::kop::kop: bende gercek soylemiyordum
 
Mertolozzi

Mertolozzi

Üye
Çok iyi kullanıyor ya hayran kaldım :D
 
farukozer4444

farukozer4444

Üye
adam sanki oyuncak kullanıyor :)
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Yaptığı şey çok eğlenceli. Ve bir o kadar da tehlikeli.:ehe
 
backspace11

backspace11

Üye
    Konu Sahibi
:ehe
 
Dampierre

Dampierre

Üye
Ben Pc de yapmaya korkarım bunları adam gerçekte yapıyor. Tebrik etmek lazım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt