süper bısıy yaaa
ALPARS™;3537631' Alıntı:Dünyanın en iyi driftcisi KEN BLOCK kuşku duyman bile hata.![]()

ewet ızledım![]()
Nasıl gerçek değil anlamıyorum.Dirt 3 oyunu için yapılmış tanıtım videosu gibi diyebiliriz, gerçek olma ihtimali düşük.


ALPARS™;3537799' Alıntı:
Nasıl gerçek değil anlamıyorum.
Sana oyuncak gibi gözükebilir ama şurası kesinki ken block oyuncak gibi araba sürüyor.![]()

aynı ben gibi sürüyor![]()

Tamam hacı kral sensin, anladık![]()



bu da güzeldi tebrik ediyorum ama bnimki daha iyiydiBen10-mi o araba kullanmiyorki Ommitrixs kullaniyor
----------Eklendi @ 18:37:52 ---------- Yazıldı @ 18:37:12 ----------
![]()




bu da güzeldi tebrik ediyorum ama bnimki daha iyiydi![]()



töbe töbe ya duyanda pardon okuyanda bişey sanacakherzaman sen oluyorsun beni hic dusunmuyorsun ben senin icin hep 2 ci pilandayim bu iliskiyi artik surduremeyiz herkesten bi iliskimizin oldugunu sakli tuttun olmuyor artik,beni burda mahsurmu birakacaksin beni beni backspace11 ni nolur gitme behlulum
----------Eklendi @ 19:02:59 ---------- Yazıldı @ 19:02:43 ----------
igrenc sakaydi utandimya![]()
![]()



töbe töbe ya duyanda pardon okuyanda bişey sanacak![]()



töbe töbe ya fenerli misin sen???ne sanacak yoksa yalanmi irzima gectin beni kirlettin![]()
----------Eklendi @ 19:16:12 ---------- Yazıldı @ 19:15:32 ----------
arkadaslar ben top digilim hep obeni zorladi boyle kotu sakalar yapmaya

