ModderFurkan
Üye
c6 v40 Yükledim İçeriiiiiiii
Arkadaşlar herkese merhaba c6v40'ı 5800 telefonuma şu anda kurmuş bulunmaktayım
Resimleri Biraz sonra atacağım İnşallah Yalnız Klavye Açamadım Onuda Düzelteceğim
İzlenimlerim::
Müzikçalar bug hala var (menüye atma)
Kamerayı çalıştıramadım
Medyabar ve klavye de aynı şekil
Numara Çevirici değişmesi gerekli
Şimdilik Bunlar
ŞARJDA VE USB'DE HERHANGİ BİR SORUN YOK ARKADAŞLAR
EDİT:::IŞIKLAR DA ÇOK DENGESİZ DAVRANIYOR (TUŞLAR KİLİTLİYKEN Yeşil Tuş,Kırmızı Tuş,Medya Bar ışığı yanıyor )
Resimleri Biraz sonra atacağım İnşallah Yalnız Klavye Açamadım Onuda Düzelteceğim

İzlenimlerim::
Müzikçalar bug hala var (menüye atma)
Kamerayı çalıştıramadım
Medyabar ve klavye de aynı şekil
Numara Çevirici değişmesi gerekli
Şimdilik Bunlar

ŞARJDA VE USB'DE HERHANGİ BİR SORUN YOK ARKADAŞLAR

EDİT:::IŞIKLAR DA ÇOK DENGESİZ DAVRANIYOR (TUŞLAR KİLİTLİYKEN Yeşil Tuş,Kırmızı Tuş,Medya Bar ışığı yanıyor )




