c6 v40 Yükledim İçeriiiiiiii

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ModderFurkan

Üye
    Konu Sahibi
c6 v40 Yükledim İçeriiiiiiii
Arkadaşlar herkese merhaba c6v40'ı 5800 telefonuma şu anda kurmuş bulunmaktayım


Resimleri Biraz sonra atacağım İnşallah Yalnız Klavye Açamadım Onuda Düzelteceğim :)










İzlenimlerim::

Müzikçalar bug hala var (menüye atma)

Kamerayı çalıştıramadım

Medyabar ve klavye de aynı şekil

Numara Çevirici değişmesi gerekli

Şimdilik Bunlar :)



ŞARJDA VE USB'DE HERHANGİ BİR SORUN YOK ARKADAŞLAR :)



EDİT:::IŞIKLAR DA ÇOK DENGESİZ DAVRANIYOR (TUŞLAR KİLİTLİYKEN Yeşil Tuş,Kırmızı Tuş,Medya Bar ışığı yanıyor )
 
  • Beğen
Tepkiler: ankara rüzgarı


--Usta--

--Usta--

Üye
ss lerden once ne gbi guzellikler ve farklılıklar var yazarmısın.ayrıca şu tarayıcıyı dene bakalım söylenildiği kadar hızlımı? Ha hayırlı olsun bu arada aramızda kuran ilk sen oldun.ben trabzona koye geldim ilgilenemicem gelişmeler 1 hafta falan :D
 

ModderFurkan

Üye
    Konu Sahibi
ss lerden once ne gbi guzellikler ve farklılıklar var yazarmısın.ayrıca şu tarayıcıyı dene bakalım söylenildiği kadar hızlımı? Ha hayırlı olsun bu arada aramızda kuran ilk sen oldun.ben trabzona koye geldim ilgilenemicem gelişmeler 1 hafta falan :D

Tarayıcı Fotoğrafını koydum bakabilirsin :D klavyeyi medyabarı ekleyip o zaman daha ayrıntılı ekran görüntüsü koyarım

----------Eklendi @ 20:51:47 ---------- Yazıldı @ 20:50:55 ----------

İnşallah binh24 ten önce biz çıkarırız :D
 

sanane1438

Üye
612 yazıyor dostum bende türkçe dili var oda 612 acaba uyarmı :S v20 tr sesi olurmu acaba :D
 

ModderFurkan

Üye
    Konu Sahibi
ss lerden once ne gbi guzellikler ve farklılıklar var yazarmısın.ayrıca şu tarayıcıyı dene bakalım söylenildiği kadar hızlımı? Ha hayırlı olsun bu arada aramızda kuran ilk sen oldun.ben trabzona koye geldim ilgilenemicem gelişmeler 1 hafta falan :D

Görüntü olarak sadece tarayıcı farklı gibi geldi :) orijinal c6v40 kullandıgım için şu anda klavye,numara çevirici,medyabar çalışmıyor
 
--Usta--

--Usta--

Üye
tamam sen bol bol ss koy bakalım.bide gözüne çarpan buyuk bug falan varsa yaz.
 
emr-erock

emr-erock

Üye
SSlerini bekliyoruz kardeş..Sabırsızlıla.
 
GLADYATÖR1581

GLADYATÖR1581

Üye
Eee bizde bekliyok kardeşim nasıl kurduğunu söyle bize de bizde kuralım bi bakalım nasıl bi şey dil falan ekleriz bi bakalım nasıl yükledin ya da yüklediklerini buraya upload edebilir misin rica etsek
 

ModderFurkan

Üye
    Konu Sahibi
ankara rüzgarı

ankara rüzgarı

Üye
Vay be biz kendimiz C6-00 da denemeye cesaret edemezken sen 5800'da deniyosun helal kardeşim
 

ModderFurkan

Üye
    Konu Sahibi
Eee bizde bekliyok kardeşim nasıl kurduğunu söyle bize de bizde kuralım bi bakalım nasıl bi şey dil falan ekleriz bi bakalım nasıl yükledin ya da yüklediklerini buraya upload edebilir misin rica etsek

Naviden İndirdiğiniz c6 dosyalarından Core ve rofs2'yi açın (rofs3 ve uda'ya gerek yok) core ve rofs2'yi açıp birleştirin ve herhangi bir c6 yazılımının içini boşaltın (sonra core ve rofs2'sini birleştirdiğimiz klasörün içini c6 ros2'sine atıyoruz) daha sonra repack ve flash :D

----------Eklendi @ 21:03:05 ---------- Yazıldı @ 21:02:27 ----------

Vay be biz kendimiz C6-00 da denemeye cesaret edemezken sen 5800'da deniyosun helal kardeşim

Teşekkür Ederim bu arada tarayıcı gerçekten çok güzel olmuş yukarıya da resimleri koydum
 
GLADYATÖR1581

GLADYATÖR1581

Üye
Naviden İndirdiğiniz c6 dosyalarından Core ve rofs2'yi açın (rofs3 ve uda'ya gerek yok) core ve rofs2'yi açıp birleştirin ve herhangi bir c6 yazılımının içini boşaltın (sonra core ve rofs2'sini birleştirdiğimiz klasörün içini c6 ros2'sine atıyoruz) daha sonra repack ve flash :D

----------Eklendi @ 21:03:05 ---------- Yazıldı @ 21:02:27 ----------



Teşekkür Ederim bu arada tarayıcı gerçekten çok güzel olmuş yukarıya da resimleri koydum



:hmmm:hmmm UĞRAŞILACAK Bİ ŞEY AMA NASIL DİYEYİM KARDEŞİM GENE DE SAĞOL . ARTIK BANA GINAGELDİ Bİ PORT FW DEN UZUN Bİ SÜRE ORJİNAL FW SİNİ KULLANMAK İSTİYORUM 5800 DA ÇÜNKÜ 5 AYDIR HER GECE KODLARLAR MODLARIN İSİMLERİYLE UYUMAKTAN BIKTIM :ah:ah YAPTIĞIM TEELFONDA ZATEN Bİ MÜZİK DİNLEMEK Bİ DE ARAMA YAPMAK GERİSİ HEP BOŞ ZATEN :) SAĞOL GENE DE KARDEŞİM
 

ModderFurkan

Üye
    Konu Sahibi
:hmmm:hmmm UĞRAŞILACAK Bİ ŞEY AMA NASIL DİYEYİM KARDEŞİM GENE DE SAĞOL . ARTIK BANA GINAGELDİ Bİ PORT FW DEN UZUN Bİ SÜRE ORJİNAL FW SİNİ KULLANMAK İSTİYORUM 5800 DA ÇÜNKÜ 5 AYDIR HER GECE KODLARLAR MODLARIN İSİMLERİYLE UYUMAKTAN BIKTIM :ah:ah YAPTIĞIM TEELFONDA ZATEN Bİ MÜZİK DİNLEMEK Bİ DE ARAMA YAPMAK GERİSİ HEP BOŞ ZATEN :) SAĞOL GENE DE KARDEŞİM

Önemli Değil Ama binh24'ten önce 0 hatasız biz çıkarsak güzel olmaz mı??
 
ankara rüzgarı

ankara rüzgarı

Üye
Bu arada kardeşim sen bunu navifirmden mi indirdin ??:hmmm
 
--Usta--

--Usta--

Üye
ya harbiden ya bende artık sıkıldım iyice bu mod işlerinden.gidip samsung wew 2 alcam rahatlayacam abi ya kına geldi artık.
 

ModderFurkan

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşlerim dosyaları buraya yüklemek isterdim ama ben v52.0.101'e geçtim (çekirdek olarak binh24 v52.0.101 port çekirdeği kullandım) yani dosyaları verirsem sizin için güzel olmayabilir (aramızda v52.0.007'de olanlar var)

----------Eklendi @ 21:15:47 ---------- Yazıldı @ 21:15:28 ----------

Bu arada kardeşim sen bunu navifirmden mi indirdin ??:hmmm

Evet Kardeşim
 
ankara rüzgarı

ankara rüzgarı

Üye
bendeki navifirm sürümü görüyor dosyaları göstermiyor :ağlarım:
 

estami

Üye
Ellerine sağlık ama yazdıklarına bakılrsa daha çook düzenleme istiyor ama helal olsun bu hali bile ustalık gerektiriyor emeğine sağlık
 
GLADYATÖR1581

GLADYATÖR1581

Üye
[sıze="2"]ya harbiden ya bende artık sıkıldım iyice bu mod işlerinden.gidip samsung wew 2 alcam rahatlayacam abi ya kına geldi artık.[/sıze]


5800 dan nefrek ediyorum artık desem yeri var bu port yüzünden bende gidip n95 alacağım düz hayatımda en çok sevdiğim beğendiğim ve kamerası sesi net olan başka telefon tanımadım o yüzden başlarım dokunmatiğine falan portuna falan diyesim var artık sakın sözlerimi yanlış anlamayın arkadaşalr gwerçek ten dibi bulun maz bi kuyu gibi bu port işi hani sonu da gelmiyor ki tam diyorsun işte bu sonra forumda bi mod görüyorsun ha bu da olsun diyordsun bi flash daha her şeyi baştan al tam oldu diyorsun aklına bi şey takılıyo acaba şu mu bi flash daha ne bu arkadaş sonu da yok gelmiyorda
 
  • Beğen
Tepkiler: ankara rüzgarı
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt