c6 v40 Yükledim İçeriiiiiiii

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ankara rüzgarı

ankara rüzgarı

Üye
5800 dan nefrek ediyorum artık desem yeri var bu port yüzünden bende gidip n95 alacağım düz hayatımda en çok sevdiğim beğendiğim ve kamerası sesi net olan başka telefon tanımadım o yüzden başlarım dokunmatiğine falan portuna falan diyesim var artık sakın sözlerimi yanlış anlamayın arkadaşalr gwerçek ten dibi bulun maz bi kuyu gibi bu port işi hani sonu da gelmiyor ki tam diyorsun işte bu sonra forumda bi mod görüyorsun ha bu da olsun diyordsun bi flash daha her şeyi baştan al tam oldu diyorsun aklına bi şey takılıyo acaba şu mu bi flash daha ne bu arkadaş sonu da yok gelmiyorda

aynen arkadaşım sonuna kadar katılıyorum...


Forumda gezerken rompatcher gördüm bu ne flan derken c2z'ye geçtim ordan modlara modların hepsi c2z'yle çalışmayınca fw işine sonra mod işine gerçektende dipsiz bi kuyu gibi bu modla ilgili bilgisi olmayan arkadaşlar size sesleniyorum Bence hiç başlamayın başlayınca bırakamıyorusunuz
 


ModderFurkan

Üye
    Konu Sahibi
Ellerine sağlık ama yazdıklarına bakılrsa daha çook düzenleme istiyor ama helal olsun bu hali bile ustalık gerektiriyor emeğine sağlık

Teşekkür Ederim Estami Kardeşim :) Düzenlemeleri Yapıyorum :)
 
GLADYATÖR1581

GLADYATÖR1581

Üye
aynen arkadaşım sonuna kadar katılıyorum...


Forumda gezerken rompatcher gördüm bu ne flan derken c2z'ye geçtim ordan modlara modların hepsi c2z'yle çalışmayınca fw işine sonra mod işine gerçektende dipsiz bi kuyu gibi bu modla ilgili bilgisi olmayan arkadaşlar size sesleniyorum Bence hiç başlamayın başlayınca bırakamıyorusunuz


BU KADAR UĞRAŞMAKTAN SA GİDECEĞİM YA Bİ N8 ALACAĞIM YA DA Bİ C6 VEYA C7 ALIP SORUNU KÖKTEN HALLEDECEĞİM :evet::evet:

----------Eklendi @ 21:56:44 ---------- Yazıldı @ 21:54:07 ----------

teşekkür ederim estami kardeşim :) düzenlemeleri yapıyorum :)


kusura kalma kardeşim konunda biraz saçmaladık ama kolay gelsin size hepiniz e
 
nereharme

nereharme

Üye
Kotukoylu de denemiş fakat Türkçe Dilde sorun varmış (niye bilmiyorum)

Evet kotukoylu baya bi hatayı düzeltmiş fakat bütün hataları tek tek bulup düzeltmek onun için zaman alır. Bence herkes kendi hareket etmesin birlik olsun ve tüm hatalar kısa sürede teşhis edilip en iyi modderlar tarafından düzeltilsin. Üstad da kendisi temiz bir port yapmaya çalışıyor.
 

ModderFurkan

Üye
    Konu Sahibi
Evet kotukoylu baya bi hatayı düzeltmiş fakat bütün hataları tek tek bulup düzeltmek onun için zaman alır. Bence herkes kendi hareket etmesin birlik olsun ve tüm hatalar kısa sürede teşhis edilip en iyi modderlar tarafından düzeltilsin. Üstad da kendisi temiz bir port yapmaya çalışıyor.


Biraz Önce baktım kardeşim..ben şimdi c6v20'nin smart dialerini ve mediabarı düzeltmek için uğraşıyorum :D

----------Eklendi @ 22:53:22 ---------- Yazıldı @ 22:52:39 ----------

BU KADAR UĞRAŞMAKTAN SA GİDECEĞİM YA Bİ N8 ALACAĞIM YA DA Bİ C6 VEYA C7 ALIP SORUNU KÖKTEN HALLEDECEĞİM :evet::evet:

----------Eklendi @ 21:56:44 ---------- Yazıldı @ 21:54:07 ----------




kusura kalma kardeşim konunda biraz saçmaladık ama kolay gelsin size hepiniz e

Estağfirullah :D
 
haL!Lx

haL!Lx

Üye
Arkadaşım Diğer Paylaşm Platformunda Yasaktı Paylaşmak ? Download Linki Vermessen Sevinirim. Saygılarımla.
 

sanane1438

Üye
GLADYATÖR1581

anlaşılan zenginsin sen dostum n8 c7 :D

Bizimde paramız bol olsa gider iphone 4 alırız symbian felan uğraşmayız :islik
 
nereharme

nereharme

Üye
Biraz Önce baktım kardeşim..ben şimdi c6v20'nin smart dialerini ve mediabarı düzeltmek için uğraşıyorum :D

----------Eklendi @ 22:53:22 ---------- Yazıldı @ 22:52:39 ----------



Estağfirullah :D

pm attım bakarsan sevinirim :oke:
 

sanane1438

Üye
binh24 modu Bitirmiş Tüm diller için yardım istiyor :heyo:
 

estami

Üye
inşALLAH ilk biz oluruz hadi hayırlısı Furkan Üstad tebrik ederim seni başlıbaşına caseret işi seninkisi.
 

ModderFurkan

Üye
    Konu Sahibi
emr-erock

emr-erock

Üye
Bugları Yazdım düzenleyip ilk türk c6v40'ı yayınlayacağım inşallah :)

----------Eklendi @ 20:59:44 ---------- Yazıldı @ 20:59:14 ----------



SSler eklendi fake demeyin diye özellikle operatörü çektim :D

Oha ne fakesi kardeş bizi yanlış tanıdın :D Şarz kaç gün gidiyor kardeş benim için o önemli
:evet:dünden beri nekdar şarz yedi mesela net bi bilgi lazım.
 

ModderFurkan

Üye
    Konu Sahibi

Oha ne fakesi kardeş bizi yanlış tanıdın :D Şarz kaç gün gidiyor kardeş benim için o önemli
:evet:dünden beri nekdar şarz yedi mesela net bi bilgi lazım.

C6v40 gerçekten mükemmel bir sistemmiş yanlız tuş kilidinde titreşim çıldırıyor MediaBarı,arama ekranını,klavyeyi ekleyip daha erken sunabilirim
 
LimePie

LimePie

Üye
hadi kardeş sen ss koy işte inceleyelim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt