ankara rüzgarı
Üye
5800 dan nefrek ediyorum artık desem yeri var bu port yüzünden bende gidip n95 alacağım düz hayatımda en çok sevdiğim beğendiğim ve kamerası sesi net olan başka telefon tanımadım o yüzden başlarım dokunmatiğine falan portuna falan diyesim var artık sakın sözlerimi yanlış anlamayın arkadaşalr gwerçek ten dibi bulun maz bi kuyu gibi bu port işi hani sonu da gelmiyor ki tam diyorsun işte bu sonra forumda bi mod görüyorsun ha bu da olsun diyordsun bi flash daha her şeyi baştan al tam oldu diyorsun aklına bi şey takılıyo acaba şu mu bi flash daha ne bu arkadaş sonu da yok gelmiyorda
aynen arkadaşım sonuna kadar katılıyorum...
Forumda gezerken rompatcher gördüm bu ne flan derken c2z'ye geçtim ordan modlara modların hepsi c2z'yle çalışmayınca fw işine sonra mod işine gerçektende dipsiz bi kuyu gibi bu modla ilgili bilgisi olmayan arkadaşlar size sesleniyorum Bence hiç başlamayın başlayınca bırakamıyorusunuz
Düzenlemeleri Yapıyorum 





