

-Ohooo ben üçüyle birlikte oldum... Sonra kaltık okey masasından.
-O da bir şey mi, ben 21'iyle birlikte oldum!.. Sonra son düdük çaldı, maç bitti...
-Ya ben? Tam 52'siyle birlikteydim... Ama erkek olduğumu anlayınca attılar kadınlar hamamından...
vs...
zaten birlikte olursak onlar 2 kız olmaz ki di mi ama![]()

sonra rüyadan uyandım...
kızlar insan mı baktınmı yada sen insan mısın![]()
