slm arkadaşlar yardımcı olurmusunuz

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
sado_27

sado_27

Üye
    Konu Sahibi
slm arkadaşlar yardımcı olurmusunuz
arkadaşlar ıs yerınde arkadaşta N79 var onun wifi cok ıyı cekıyor ısyerındekı ve etrafındakı wifi lerle cok rahat ınternette gezıyor ama gel gorelımkı 5800 da tık yok yapacagımız bısey varmı wifi guçlendırmek ıcın
 


giray38

giray38

Üye
Cfw lerde wifi hassasiyet modu var biraz daha güçlendiriyor onları dene
 
nalcam22

nalcam22

Üye
wifi bozuk olabilir servise ver bndede ikidebir kesiliodu verdim düzldi
 
sado_27

sado_27

Üye
    Konu Sahibi
Benımkı kesılmıyor kardeş demek ıstedıgım cok az cekım gucu

----------Eklendi @ 15:59:01 ---------- Yazıldı @ 15:58:24 ----------

cfw lerde wifi hassasiyet modu var biraz daha güçlendiriyor onları dene

ben orjınal hacklı kullanıyorum o soyledıgın modu nasıl eklıyebılırımkıı
 
giray38

giray38

Üye
Benımkı kesılmıyor kardeş demek ıstedıgım cok az cekım gucu

----------Eklendi @ 15:59:01 ---------- Yazıldı @ 15:58:24 ----------



ben orjınal hacklı kullanıyorum o soyledıgın modu nasıl eklıyebılırımkıı
Bilmiyorum kardeşim cfw bölümünde mod lardan bak
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt